Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zadania główne (cz.1) | Samarach północny w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Zadania główne

Zadanie 15: Tropem Sa'Sani

Otrzymano: po wykonaniu zadania 14: Mord w Warowni

Po przeniesieniu się przez portal, znajdziesz się w Lantańskim obozie drwali . Porozmawiaj z Dallem o Sa'Sani , a dowiesz się, że jej ślady prowadzą w północno-wschodnią część dżungli. Idź do Świątyni Żmij . W środku czeka już na Ciebie Sa'Sani . Podczas rozmowy z nią dowiesz się o dwóch walczących ze sobą stronnictwach Yuan-Ti. Wasza pogawędka zostanie w pewnym momencie przerwana przez kilku Yuan-Ti . Pozbądź się ich i idź ponownie porozmawiać z Sa'Sani . Po waszej rozmowie w komnacie pojawi się Volo . Od teraz znajdziesz go zarówno tutaj jak i w Warowni . Możesz od niego kupić kilka przedmiotów.

Zadanie 16: Upadek Rodu Se'Sehen

Otrzymano: od Sa'Sani, po wykonaniu zadania Tropem Sa'Sani

Masz zapobiec planom Yuan-Ti z Domu Se'Sehen. Aby to zrobić musisz udać się do Świątyni Węża Świata i pokonać dowódców Yuan-Ti . Przed wejściem do świątyni koniecznie odpocznij, aby zregenerować życie oraz zaklęcia.

Świątynia Węża Świata

Poziom 1

0 - Zadania główne (cz.1) | Samarach północny w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Mapa świata

1. Madeem

2. Kupiec

3. Wężowy władca Hal'Seh

4. Drzwi do zbrojowni

5. Wejście na poziom 2

6. Wróżbiarska kula

Zbrojownia

7 - Zadania główne (cz.1) | Samarach północny w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

7. Powrót na poziom 1

8. Skrzynia - Długi miecz +3

9. Skrzynia - Strzały +3, łuk kompozytowy (moc +3)

10 Skrzynia - Płaszcz (rzuty obronne +3), magiczny amulet (premia do pancerza +3)

11 Skrzynia - Koszulka kolcza +3, buty (rzuty obronne na refleks +3)

12 Skrzynia - Zbroja płytowa +3, ciężka tarcza +3

Zaraz po wejściu do środka musisz zdecydować się na jedną z dwóch dróg wiodących do celu. Możesz po prostu od samego początku rozpocząć rzeź i zabijać wszystkie spotkane po drodze osoby, ale istnieje też bardziej subtelny sposób. Na samym początku zaczepi Cię Madeem i myląc Cię z kimś innym uzna, że jesteś oczekiwanym gościem. Dzięki temu będziesz mógł dotrzeć do miejsca ostatecznego starcia bez angażowania się w walkę. W dodatku, jeżeli dotrzesz niezauważony na poziom 4 otrzymasz atut Mistrz Infiltracji (Ukrywanie się +2, Skradanie się +2). Musisz jedynie pamiętać, że nie powinien Cię zobaczyć żaden wyżej postawiony Yuan-Ti . Takie spotkanie skończy się wszczęciem alarmu. Uważaj także na bardzo licznie rozmieszczone w całej świątyni pułapki. Uruchomienie którejś z nich również może zaalarmować przeciwników. Na tym poziomie unikaj Hal'Seha . Możesz zrobić zakupy u kupca , który oferuje między innymi silne mikstury lecznicze . Warto się w nie właśnie teraz zaopatrzyć. Skorzystaj jeszcze z wróżbiarskiej kuli , dzięki której ujrzysz kilka ciekawych miejsc i zdarzeń. Teraz wejdź do zbrojowni i opróżnij ją z cennych przedmiotów . Po zrobieniu tego wszystkiego przejdź na poziom drugi .

Poziom 2

0 - Zadania główne (cz.1) | Samarach północny w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Powrót na poziom 1

1. Nessa

2. Skrzynia - 2000 $, moneta życia, magiczny pierścień (premia do pancerza +3)

3. Skrzynia - Kukri +3, narzędzia lecznicze +10

4. Korytarz pułapek

5. Golem

6. Skrzynia - Kalendarz Se'Sehen

7. Wężowy władca Ar'Sulis

8. Skrzynia - Różdżka (rzuca czar Leczenie Krytycznych Ran), magiczny amulet (rzut obronny na wolę +3), magiczny pierścień (odporność na zimno 20)

9. Wejście na poziom 3

10. Wejście do biblioteki