Zadania główne (cz.1) | Samarach północny w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Zadania główne
Zadanie 15: Tropem Sa'Sani
Otrzymano: po wykonaniu zadania 14: Mord w Warowni
Po przeniesieniu się przez portal, znajdziesz się w Lantańskim obozie drwali . Porozmawiaj z Dallem o Sa'Sani , a dowiesz się, że jej ślady prowadzą w północno-wschodnią część dżungli. Idź do Świątyni Żmij . W środku czeka już na Ciebie Sa'Sani . Podczas rozmowy z nią dowiesz się o dwóch walczących ze sobą stronnictwach Yuan-Ti. Wasza pogawędka zostanie w pewnym momencie przerwana przez kilku Yuan-Ti . Pozbądź się ich i idź ponownie porozmawiać z Sa'Sani . Po waszej rozmowie w komnacie pojawi się Volo . Od teraz znajdziesz go zarówno tutaj jak i w Warowni . Możesz od niego kupić kilka przedmiotów.
Zadanie 16: Upadek Rodu Se'Sehen
Otrzymano: od Sa'Sani, po wykonaniu zadania Tropem Sa'Sani
Masz zapobiec planom Yuan-Ti z Domu Se'Sehen. Aby to zrobić musisz udać się do Świątyni Węża Świata i pokonać dowódców Yuan-Ti . Przed wejściem do świątyni koniecznie odpocznij, aby zregenerować życie oraz zaklęcia.
Świątynia Węża Świata
Poziom 1
0. Mapa świata
1. Madeem
2. Kupiec
3. Wężowy władca Hal'Seh
4. Drzwi do zbrojowni
5. Wejście na poziom 2
6. Wróżbiarska kula
Zbrojownia
7. Powrót na poziom 1
8. Skrzynia - Długi miecz +3
9. Skrzynia - Strzały +3, łuk kompozytowy (moc +3)
10 Skrzynia - Płaszcz (rzuty obronne +3), magiczny amulet (premia do pancerza +3)
11 Skrzynia - Koszulka kolcza +3, buty (rzuty obronne na refleks +3)
12 Skrzynia - Zbroja płytowa +3, ciężka tarcza +3
Zaraz po wejściu do środka musisz zdecydować się na jedną z dwóch dróg wiodących do celu. Możesz po prostu od samego początku rozpocząć rzeź i zabijać wszystkie spotkane po drodze osoby, ale istnieje też bardziej subtelny sposób. Na samym początku zaczepi Cię Madeem i myląc Cię z kimś innym uzna, że jesteś oczekiwanym gościem. Dzięki temu będziesz mógł dotrzeć do miejsca ostatecznego starcia bez angażowania się w walkę. W dodatku, jeżeli dotrzesz niezauważony na poziom 4 otrzymasz atut Mistrz Infiltracji (Ukrywanie się +2, Skradanie się +2). Musisz jedynie pamiętać, że nie powinien Cię zobaczyć żaden wyżej postawiony Yuan-Ti . Takie spotkanie skończy się wszczęciem alarmu. Uważaj także na bardzo licznie rozmieszczone w całej świątyni pułapki. Uruchomienie którejś z nich również może zaalarmować przeciwników. Na tym poziomie unikaj Hal'Seha . Możesz zrobić zakupy u kupca , który oferuje między innymi silne mikstury lecznicze . Warto się w nie właśnie teraz zaopatrzyć. Skorzystaj jeszcze z wróżbiarskiej kuli , dzięki której ujrzysz kilka ciekawych miejsc i zdarzeń. Teraz wejdź do zbrojowni i opróżnij ją z cennych przedmiotów . Po zrobieniu tego wszystkiego przejdź na poziom drugi .
Poziom 2
0. Powrót na poziom 1
1. Nessa
2. Skrzynia - 2000 $, moneta życia, magiczny pierścień (premia do pancerza +3)
3. Skrzynia - Kukri +3, narzędzia lecznicze +10
4. Korytarz pułapek
5. Golem
6. Skrzynia - Kalendarz Se'Sehen
7. Wężowy władca Ar'Sulis
8. Skrzynia - Różdżka (rzuca czar Leczenie Krytycznych Ran), magiczny amulet (rzut obronny na wolę +3), magiczny pierścień (odporność na zimno 20)
9. Wejście na poziom 3
10. Wejście do biblioteki