Lokacje - Warownia na rozdrożach (cz.2) | Wybrzeże Mieczy poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zadanie: Opowieść Barda
Otrzymano: od Khelgara, w twierdzy
Kryjówka bardów (V)
0. Mapa świata
1. Ork strażnik
2. Azahr i jej bardowie
3. Skrzynia - Rękawice Khelgara (premia do ataku +1, dodatkowe obrażenia przeciwko gigantom 1k8, dodatkowe obrażenia 1k4, premia do Siły +3), magiczny zwój, klejnot, mandolina (raz na dzień można rzucić czary: Leczenie lekkich ran, Magiczna zbroja, Uśpienie), flet (można raz na dzień użyć czaru Wybuch dźwięku)
Azahr i jej bardowie ukradli cenny artefakt . Masz ich znaleźć i odzyskać go. Złodziei znajdziesz w Chatce , leżącej na wschód od Warowni . Wejdź do środka i podejdź do orka strażnika . Rozpozna, że nie jesteś jednym z nich i zaatakuje Cię wraz z resztą obecnych w chatce osób. Do walki przyłączy się także Azahr wraz ze swoimi bardami . Zabij ich wszystkich i pozbieraj pozostałość z ich ciał. Znajdziesz między innymi napierśnik +2, krótki miecz +2, koszulka kolcza +2, rapier +2 . Otwórz teraz drzwi prowadzące do wysuniętego na północny zachód pomieszczenia i otwórz skrzynię, w której znajdziesz szukany przez Ciebie artefakt , a także kilka cennych przedmiotów . Wróć jeszcze do Khelgara i zwróć mu rękawice , a w zamian otrzymasz 2000 $ . Oczywiście możesz również okłamać go i zatrzymać ten cenny przedmiot dla siebie.
Zadanie: Zręczne palce, lisi krok
Otrzymano: od Jarisa, który pojawia się po pewnym czasie gry, niedaleko Gildii Poszukiwaczy Przygód
Dom Alchemika
0. Wyjście
1. Pomieszczenie pełne wybuchających chemikaliów
2. Biurko - Fioletowa fiolka, zielona fiolka, zapiski alchemika
3. Stół alchemiczny
Jaris chce, abyś wszedł do domu jego wuja - alchemika i zrobił porządek z niebezpiecznymi środkami chemicznymi. Wejdź do Domu alchemika , wybierz złodzieja i idź nim do pomieszczenia na zachód, poruszając się w trybie skradania. Resztę drużyny zostaw poza tym pokojem. Przekradnij się do zamkniętych drzwi, za którymi znajduje się biurko, a w nim dwie fiolki i zapiski alchemika . Weź je ze sobą i skieruj się do pokoju ze stołem alchemicznym. Skorzystaj z niego i użyj na nim fioletowej i zielonej fiolki , następnie wyciągnij fiolkę srebrną , a na końcu niebieską . Reakcja została zneutralizowana. Wyjdź na zewnątrz i powiedz o tym Jarisowi . W nagrodę otrzymasz 1000 $ oraz magiczny plecak (zmniejsza wagę o 100%) .
Zadanie: Haracz
Otrzymano: od Sa'Sani, po pewnym czasie, kiedy na wschodzie będziesz miał placówki handlowe
Jaskinia kryształu
0. Mapa świata
1. Strażnik
2. Skrzynia - Złoty naszyjnik, srebrny pierścień, zestaw leczniczy +6, pułapka, bęben
3. Tuka-Akut
4. Ukryte przejście - Otworzysz je za pomocą umieszczonej nieopodal dźwigni
5. Dźwignia - Otwiera przejście
6. Skrzynia - 2126 $, magiczny zwój, lekka tarcza +1, krótki łuk +2, topór bojowy +1
Twoje karawany są atakowane przez bandę trolli. Ich wódz - Tuka-Akut chce, aby kompania zapłaciła mu odpowiednią sumę pieniędzy, a zaprzestanie ataków. Sa'Sani wysyła Ciebie na negocjacje, ale mówi, że masz z nimi "negocjować" mieczem. Udaj się do Kryształowej jaskini . W środku zatrzyma Cię strażnik . Powiedz mu, że chcesz się zobaczyć z ich wodzem i idź na północ, aby z nim porozmawiać. Dialog z Tuka-Akutem możesz poprowadzić na trzy sposoby:
1. Wykorzystać umiejętność Blefu lub Zastraszania, co doprowadzi do walki między trollami i ogrami . Twoi wrogowie będą się wzajemnie wybijać co znacznie ułatwi walkę.
2. Negocjować cenę, za zaprzestanie ataków. Zamiast 10000 $ może Ci się udać obniżyć cenę do 5000 $ . Tuka-Akut po przyjęciu pieniędzy puści Cię wolno.
3. Możesz także po prostu rozpocząć walkę z Tuka-Akutem i jego bandą .
Po walce zbierz przedmioty ze zwłok Tuka-Akuta : magiczny pierścień (odporność na kwas 20), magiczny pierścień (premia do pancerza +2) i klejnot . Użyj jeszcze dźwigni, która otworzy Ci przejście do skrzyni z kilkoma cennymi przedmiotami . Teraz wyjdź z jaskini i wróć do Warowni , aby złożyć meldunek Variel .