Pozostałe lokacje (cz.3) | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
22. Zapomniana krypta
0. Mapa świata
1. Sarkofag - Klejnot
2. Sarkofag - Magiczny pierścień (odporność na zimno 30)
3. Sarkofag - Proca (premia do ataku +1, nieograniczona ilość pocisków +1k6 od ognia)
4. Sarkofag - Klejnoty
5. Sarkofag - Klejnot
6. Sarkofag - Kostur +3 (premia do pancerza +2, można nią rzucać czary Wyładowanie Łańcuchowe, Kula Ognia, Niematerialne Oblicze)
7. Sarkofag - Miecz półtoraręczny +1, +3 przeciwko Chaotycznym
8. Rycerz Śmierci
W środku zostaniesz zaatakowany przez sporą liczbę nieumarłych . Zabij ich oraz znajdującego się w ostatniej komnacie Rycerza Śmierci , a następnie przeszukaj wszystkie sarkofagi. Znajdziesz w nich kilka cennych i potężnych przedmiotów .
23. Gorąca jaskinia
0. Mapa świata
1. Król Karagg
2. Kapłan Gigantów
3. Stojak na broń - Kosa +3
4. Stojak na broń - Krótki miecz +1 (zatruty, odbiera przeciwnikowi Wytrzymałość), halabarda +3
5. Tomy - Przepisy
W jaskini spotkasz dwie osoby, z którymi możesz porozmawiać. Pierwszą jest Kapłan Gigantów , którego możesz wypytać o to kim jest, a drugą Król Karagg . Rozmowa z Królem może prowadzić do walki i jeżeli chcesz coś więcej w tej lokacji zrobić to zaatakuj gigantów . Kiedy już zabijesz ich wszystkich przeszukaj zwłoki Króla . Znajdziesz przy nim 9985 $ oraz magiczne buty (swoboda ruchu oraz możliwość rzucenia czaru Ciało z Kamienia) . Zabierz jeszcze broń ze stojaków oraz leżące niedaleko nich przepisy i opuść to miejsce.
24. Jaskinia gnoli (V)
Wróg: Gnole
Zdobycz: Ciało wodza - Buława bojowa +2
25. Zatoczka piratów (V)
0. Mapa świata
1. Dowództwo piratów
2. Skrzynia - Klejnoty, rapier +1
3. Mistyczne ogniwo
4. Zakładnicy - Nie można nic z nimi zrobić.
W tej lokacji będziesz musiał zmierzyć się z piratami . Przebij się przez nich i dojdź do ich przywódców . Rozmowa z nimi nie przyniesie większych efektów i skończy się walką. Warto przeszukać zwłoki piratów ponieważ znajdziesz przy nich między innymi: włócznię +2 (dodatkowe obrażenia od elektryczności 1k4), rapier +2, krótki łuk +2 . Zabierz jeszcze zawartość skrzyni i energię z Mistyczne ogniwo o ile jesteś w trakcie zadania (Neverwinter): Supeł w splocie .
26. Jaskinia pustelnika-malaryty (V)
Wróg: Szalony Pustelnik, straszliwe borsuki
Zdobycz: Ciało Pustelnika - Topór bojowy +3, zbroja łuskowa +3
Skrzynia - Magiczne zwoje, magiczny totem
Na końcu jaskini zobaczysz także poświęcone w ofierze ciało. Nie możesz z nim zrobić nic oprócz przyjrzenia się mu.