Lokacje - Warownia na rozdrożach (cz.1) | Wybrzeże Mieczy poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Warownia na rozdrożach
0. Mapa świata
1. Handlowa kwatera główna - Twoja baza wypadowa. Tutaj będą na Ciebie czekać towarzysze. W środku jest również Sa'Sani, Nas'Sirin, Variel i Volo . Północne pomieszczenie to Twój pokój. Korzystając z łóżka możesz w nim odpocząć za darmo. W zachodniej części znajdziesz warsztaty. Możesz także skorzystać z portalu. Na początku musisz zapłacić obsługującemu go Oriasowi 2000 $ , aby przenieść się do Samarach . Jeżeli później będziesz rozwijał swoją organizację handlową będziesz mógł rozbudować portal i podróżować nim do wszystkich miast, w których będziesz miał placówkę.
2. Świątynia - Na początku jest zamknięta. Możesz ją później wybudować.
3. Jacoby (kupiec)
4. Fariba - Zbiera datki na potrzebujących z Neverwinter. Możesz jej dać 10, 100 lub 1000 $ , ale nie przynosi to żadnego efektu.
5. Tawerna - W środku spotkasz kapłankę, Lender Daija , która może Cię za darmo wyleczyć; krasnoluda Ulwetha , który planuje polowanie na worgi oraz barmana , u którego dostaniesz ale za darmo, korzystając z umiejętności Blef.
6. Gildia Poszukiwaczy Przygód
7. Jaris / Dom Alchemika
8. Sierociniec - Otworzysz go wykonując zadanie (Neverwinter): Co z dziećmi? .
9. Wejście do twierdzy - Po wejściu do twierdzy spotkasz Soraevora Aeravand, elfkę w podeszłym wieku . Powie Ci, że jest tutaj, aby wypełnić świętą misję i chce do Ciebie dołączyć. Przyjmij ją jako kolejnego towarzysza w swojej podróży. W samej twierdzy przebywa Khelgar . Warto z nim co pewien czas porozmawiać, ponieważ będzie miał dla Ciebie kilka zadań.
10. Przewodnik karawan O'Dell - Pojawi się podczas wykonywania zadania (Neverwinter): Handel na Wybrzeżu Mieczy .
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie