Lokacje - Zachodni Port | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Zachodni Port
0. Mapa świata
1. Brama / Caryl Nemorem
2. Sheydann Zinn (kupiec)
3. Lazlo Buckman
4. Cna Aruna (kupiec)
5. Jan Buckman
6. Quarrel
7. Cna Aruna - Znajdziesz ją tutaj w trakcie zadania (Zachodni Port): Szepty na mokradle , podczas wykonywania wariantu 2.
Zadanie: Chusta Cnej Aruny
Otrzymano: od Cna Aruna
Cna Aruna poprosi Cię o odnalezienie jej chusty , którą zgubiła w trakcie ucieczki przed jaszczuroludźmi. Znajdziesz ją w Smoczych jaskiniach , w jednej ze skrzyń. Wróć do Aruny i oddaj jej chustę . W nagrodę otrzymasz kostur bojowy +1 (Wytrzymałość +2, rzuca czar Leczenie Średnich Ran) .
Zadanie: Łowy na smoki
Otrzymano: od Lazlo Buckman
Smocze jaskinie
0. Mapa świata
1. Ukryta przejście
2. Skrzynia - Sztylet +1, magiczny amulet (premia do pancerza +1)
3. Beczka
4. Skrzynia - Chusta Aruny, relikwia (odporność na kwas 5%, rzuty obronne przeciwko chorobom +1)
5. Posąg - To pułapka. Najlepiej zostawić go w spokoju.
6. Skrzynia - Mikstury
7. Stojak na broń - Krótki łuk (premia do ataku +3, moc +3, premia przeciwko insektom +3)
8. Skrzynia - Mikstura, różdżka (rzuca czar Magiczny pocisk)
9. Magiczny puchar - Guano mefita (Charyzma -2, rzuca czar Cuchnąca Chmura)
10. Kapitan jaszczuroludzi - Topór bojowy +2, 472 $, klucz do więzienia
11. Więzienie / Tarmas
12. Magiczna bariera - Zniknie po śmierci smoków.
13. Skrzynia x2 - Magiczny amulet (rzuca zaklęcia Unieruchomienie Osoby i Unieruchomienie Potwora, odporność na Unieruchomienie Osoby), 3000 $, klejnoty, kolczuga +2, katana +2, krótki miecz +2 (wampirza regeneracja +1),
Lazlo powie Ci o parze czarnych smoków mających zamiar zaatakować tą miejscowość. Dowiesz się również, że ich czarodziej Tarmas udał się już wcześniej do Smoczych jaskiń i wszelki ślad po nim zaginął. Idź do jaskiń . Kiedy będziesz wchodził do środka, miniesz się z Tarmasem odprowadzanym przez dwójkę wojowników . Na razie się nimi nie przejmuj i rozpocznij eksplorację lokacji. Uważaj na gęsto rozmieszczone pułapki. Przyjrzyj się beczce w jednym z pomieszczeń. Za pomocą umiejętności Wiedza dowiesz się, że pochodzi ona z Zachodniego Portu . Idź na północ. W ostatnim pomieszczeniu czeka Cię walka z jaszczuroludźmi . Zabij ich i z ciała kapitana zabierz klucz . Teraz skieruj się na wschód, do celi. W środku znajduje się Tarmas . Porozmawiaj z nim i daj mu zdobyty przed chwilą klucz .
Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie