Lokacje - Port Llast | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Port Llast
0. Mapa świata
1. Parzeeche (kupiec)
2. Garnizon
3. Septimund
4. Tawerna
Zadanie: Gniew Umberlee
Otrzymano: od Rynn Shepherde lub Haermos Dothwintyl, podczas wykonywania zadania (Neverwinter): Nowe władze
Klasztor Głębin
0. Mapa świata
1. Relikwiarz
2. Posąg
3. Ciało - Strzały +3
4. Ciało - Kukri +2
5. Ciało - Shuriken +2
6. Ciało - Strzały lodu
7. Ciało - Koszulka kolcza +1
8. Dźwignie - otwierają kolejne drzwi
9. Wzór na podłodze
10. Przeorysza
Wyjdź z miasta i idź wybrzeżem na północ. Odnajdziesz nową lokację - Klasztor Głębin . Przypłyń do niej i wejdź do pierwszego pomieszczenia. Aby otworzyć zamknięte drzwi użyj relikwiarza i zapłać 2000 $ . Przejdź dalej i kliknij na posąg. Rzeźba odezwie się do Ciebie i zada cztery pytania:
1. Kto powinien bać się Królowej Głębin - Wszyscy
2. Jaki rodzaj śmierci czci Umberlee - Utonięcie
3. Jaki jest symbol Umberlee - Dwie rozdzielone fale
4. Czym rządzi Umberlee - Morzami i oceanami
Po podaniu poprawnych odpowiedzi kolejne drzwi staną przed Tobą otworem. W następnej lokacji znajdziesz kilka martwych osób . Przeszukaj ich ciała i zabij, kiedy ożyją. Włącz jeszcze dźwignie w dwóch korytarzach odchodzących od głównego pomieszczenia i przejdź przez właśnie otwarte drzwi. W tej komnacie musisz rozwiązać zagadkę. Na podłodze narysowane są symbole, które musisz w odpowiedniej kolejności uruchomić. Poniżej zamieszczam rysunek, który pokazuje jak należy to zrobić. Będą Ci potrzebne trzy postacie, którymi po kolei musisz stawać na odpowiednim symbolu. Kiedy trzy postacie staną na poprawnych symbolach, zapalą się zielone kule, a Twoi bohaterowie będą mogli opuścić swoje miejsce. Na obrazku pierwsza liczba oznacza fazę zagadki. Są trzy fazy i każda kończy się zapaleniem zielonych kul nad symbolami. Druga liczba oznacza w jakiej kolejności należy w danej fazie wchodzić na dany symbol. Innymi słowy: wybierasz jedną postać i stajesz nią na punkcie 1(1). Ta postać musi tam zostać, aż do końca fazy pierwszej. Wybierasz drugą postać i idziesz do punktu 1(2). Ta postać również musi stać do końca tej fazy na tym symbolu. Bierzesz trzecią postać i stawiasz ją na punkcie 1(3). W tym momencie zapalają się zielone kule, a Ty możesz znowu ruszać się swoimi bohaterami. Tak samo przebiega druga i trzecia faza.
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie