Lokacje - Nimbre | Samarach w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Nimbre
0. Mapa świata
1. Kupiec
2. Kapitan straży
3. Dom mędrca Haldrica
Dom mędrca Haldrica
0. Wyjście
1. Haldric
2. Skrzynia - Mikstura, klejnot, bęben (rzuca czary Animacja Martwego i Strach)
3. Tajne przejście
4. Biblioteczka - Magiczne zwoje
Wchodząc do wioski będziesz świadkiem pewnego wydarzenia. Samarachańska straż chce skazać kilku wieśniaków , podejrzewając ich o współpracę z Yuan-Ti. Możesz pozwolić im na to lub porozmawiać z kapitanem i wdać się w walkę z nim i jego strażą. Przy ciele kapitana znajdziesz kilka cennych przedmiotów: amulet (Mądrość +2), długi miecz +1, napierśnik +1 (Zastraszanie +3) .