Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lokacje - Neverwinter | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Neverwinter

0 - Lokacje - Neverwinter | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Mapa świata

1. Enklawa Thayan - W środku znajdziesz maga Akila oraz kupca, u którego warto sprzedawać towary, ponieważ jego limit wynosi 10000 $ za jeden przedmiot.

2. Świątynia

3. Tawerna - W środku możesz spotkać sir Nevalle, ale często przebywa również na zewnątrz.

4. Phineas Sensate - Pojawia się tutaj wraz z otrzymaniem zadania (Neverwinter): Zaspokajanie żądzy wiedzy Badacza .

5. Pani Jeanelle

6. Placówka handlowa

Świątynia w Neverwinter

0 - Lokacje - Neverwinter | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Wyjście

1. Alanna - Opowie Ci o trzech handlowych organizacjach.

2. Belueth the Calm - Przyłączy się do Ciebie, jeżeli zapłacisz jej 5000 $ lub 3000 $ mając rozwinięte umiejętności Blef lub Dyplomacja lub Zastraszanie.

3. Eramus - Może Cię wyleczyć.

4. Jon Archen

5. Aster Merris

6. Jordan Wright

7. Martin Keller

Aby wejść do miasta musisz zapłacić 200 $ . Będziesz to robił przy każdym odwiedzeniu Neverwinter , aż do chwili kiedy przyłączysz się do jednej z organizacji handlowych (patrz zadanie 3: Zaginieni współpracownicy ).

Zadanie: Supeł w splocie

Otrzymano: od Akila, w Enklawie Thayan

Porozmawiaj z należącym do Czerwonych Czarodziei magu Akila . Po dłuższej rozmowie poprosi Cię, abyś znalazł dla niego więcej tajemniczych Mistycznych ogniw rozmieszczonych w różnych częściach świata. Otrzymasz także specjalny artefakt służący do ich badania. Miejsca, w których znajdziesz Mistyczne ogniwo:

Zatoczka piratów

Posterunek Tajemnego Bractwa

Enklawa banitów

Kurhan nieumarłych

Parrumowa Skała

Kult Cienia

Kryjówka Rozwidlonych Języków

Śpiewające Pieczary (w Samarach)

Za każdy razem, kiedy oddasz Akilowi wypełniony magią Mistyczne ogniwo artefakt otworzy on dla Ciebie jedną z sześciu skrzyń, w których znajdziesz magiczny zwój (jego użycie daje każdemu członkowi drużyny 1000 punktów doświadczenia) . Po oddaniu trzech wypełnionych artefaktów otrzymasz nowy atut (Czaroznawstwo +2). Po oddaniu sześciu artefaktów otrzymasz kolejny atut (Czaroznawstwo +4), a Akila powie Ci, że musi przeanalizować zgromadzone dane i masz do niego wrócić później. Później oznacza w tym przypadku - aż wyjdziesz ze Świątyni Żmij na północny Samarach (związane z fabułą główną).

Zadanie: Faktoria handlowa

Otrzymano: od przedstawiciela wybranej przez Ciebie grupy handlowej (patrz zadanie 3: Zaginieni współpracownicy )

Przedstawiciel Twojej grupy handlowej chce, abyś założył placówkę handlową w Neverwinter . Formalności załatwisz rozmawiając z sir Nevallem . Musisz mu jedynie dać 800 znaczników handlowych .

Zadanie: Zaspokajanie żądzy wiedzy Badacza

Otrzymano: od przedstawiciela wybranej przez Ciebie grupy handlowej (patrz zadanie 3: Zaginieni współpracownicy )

Przedstawiciel Twojej grupy handlowej powie Ci o Phineasie Sensate , który potrzebuje pomocy przy pewnym zadaniu. Spotkasz go na zewnątrz świątyni. Poprosi Cię, abyś przyniósł mu rzadko spotykane surowce. Za pierwsze trzy surowce otrzymasz 500 sztabek handlowych . Za kolejne trzy podobnie. W tym zadaniu wkradł się niestety błąd. Phineas chce kolejnych trzech surowców, ale dostępne są jedynie dwa.

Zadanie: Co z dziećmi?

Otrzymano: od sir Nevalle, po przyłączeniu się do jednej z grup handlowych (patrz zadanie 3: Zaginieni współpracownicy )

Sir Nevalle szuka miejsca na sierociniec. Powiedz, że spróbujesz znaleźć je w Warowni na rozdrożach i udaj się tam. Następnie porozmawiaj z Khelgarem i przekonaj go do tego

Zadanie: Nowe władze

Otrzymano: od przedstawiciela wybranej przez Ciebie grupy handlowej (patrz zadanie 3: Zaginieni współpracownicy )

Twoim pierwszym zadaniem jest wznowienie kontaktu handlowego z Portem Llast . Skieruj się do Portu Llast i idź do garnizonu . W środku będziesz świadkiem rozmowy między Rynnem Shepherdem, a Septimundem . Tego drugiego będziesz mógł później przyłączyć do drużyny. Porozmawiaj teraz z Rynnem . Dowiesz się od niego, że miasto nękają dwa problemy: plaga nieumarłych oraz nienaturalne sztormy. Sprawę sztormów rozwiążesz wykonując zadanie (Port Llast): Gniew Umberlee . Bezpośrednio doprowadzi to do wznowienia handlu w mieście. Jeżeli chcesz skończyć z Luskańską okupacją, możesz ten problem rozwiązać od razu, zabijając Rynna Shepherda oraz wszystkich żołnierzy znajdujących się w mieście. Możesz również wpierw zyskać pomocników w tej walce. Jednym z nich jest Przeorysza (patrz zadanie (Port Llast): Gniew Umberlee) , a drugim armia nieumarłych (patrz zadanie (Port Llast): Armia umarłych) . Po pozbyciu się Luskańskiego wojska wróć do garnizonu i zabierz z ciała Rynna klucz . Otworzysz nim zamknięte drzwi w garnizonie, za którymi znajduje się Haeromos Dothwintyl - przywódca Portu Llast. W nagrodę za Twoje wsparcie otrzymasz magiczną pieczęć (bonus do pancerza przeciwko orkom +3, Wytrzymałość +2) . Jeżeli przed zabiciem Luskańczyków nie wykonałeś zadań Gniew Umberlee i Armia umarłych to zleci Ci je Haeromos .

Zadanie: Łatanie dziury

Otrzymano: od Akila, w Enklawie Thayan, po wykonaniu zadania (Neverwinter): Supeł w splocie i zadania 15: Zaginięcie Sa'Sani oraz wyjściu na teren północnego Samarach

Cudzoziemska świątynia

0 - Lokacje - Neverwinter | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Mapa świata (północny Samarach)

1. Czempion Cienia

2. Portal do drugiej części świątyni

3. Portal do pierwszej części świątyni

4. Netherski mistyk

5. Mapa świata (północne Wybrzeże mieczy)

Akila znalazł miejsce zakłóceń mocy - Lokacje - Neverwinter | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Akila znalazł miejsce zakłóceń mocy. Jest to świątynia w północnym Samarach . Udaj się tam, aby sprawdzić co jest przyczyną zakłóceń. W środku zostaniesz zaatakowany przez Czempiona Cienia . Za każdym razem, kiedy będzie blisko śmierci, zostanie wyleczony przez strumień magii wydobywający się z portalu. Przejdź częścią bohaterów przez portal, aby znaleźć się w innym miejscu. Spotkasz tam mistyka , który leczy Czempiona . Musisz go zabić, aby mógł zginąć również Czempion . Wyjście z drugiej części świątyni prowadzi do północnej, niedostępnej do tej pory części Wybrzeża mieczy . Wróć jeszcze do Neverwinter i opowiedz Akili z czym przyszło Ci się spotkać.