Pozostałe lokacje (cz.2) | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
14. Ruiny twierdzy (V)
Wróg: Gargulce
Zdobycz: Zniszczona biblioteczka - Przepisy
Skrzynia - Przepis, magiczny pierścień (Ukrywanie się +6), magiczna buława +1 (raz dziennie można użyć czaru Większy heroizm, Grupowe leczenie poważnych ran)
Na początku opróżnij biblioteczkę, a następnie zniszcz ją. Kiedy biblioteczka zniknie, zobaczysz za nią skrzynię. Zabierz z niej cenne przedmioty i skieruj się do wyjścia. Gargulce , które przedtem były spokojne, teraz Cię zaatakują. Zabij je i wyjdź na zewnątrz.
15. Ruina Illefarn (V)
Wróg: Pająk, drowy
Zdobycz: Ciała drowów - Zbroja płytowa +2, płaszcz (premia do rzutów na odporność +2)
16. Chatka myśliwego (V)
Wróg: Szalony druid i jego dziki
Zdobycz: Leżące na ziemi ciała - Złoto, krótki łuk kompozytowy (moc +4)
Biblioteczka - Przepis
17. Enklawa banitów (V)
0. Mapa świata
1. Posąg - Strzela w Ciebie magicznym strumieniem. Można go zniszczyć.
2. Złoto i skrzynia - 45 $
3. Skrzynia - 142 $, alchemiczny ogień, pozostałość większego cienia
4. Złoto i skrzynia - 642 $, mikstura
5. Timothy Arneson - więzień
6. Przywódcy banitów
7. Mistyczne ogniwo
Zadanie: Enklawa banitów
Otrzymano: Wraz ze znalezieniem Enklawy
Musisz zabić wszystkich znajdujących się w Enklawie banitów . Ciężka walka czeka Cię w północnej komnacie, gdzie mieści się siedziba przywódców. Przedtem warto odwiedzić jedno z pomieszczeń, strzeżonych przez magiczny posąg. Zniszcz go i zabierz złoto oraz ograb z zawartości skrzynie. Po zabiciu wszystkich banitów , włącznie z ich dowódcami idź uwolnić więźnia . Zbierz jeszcze energię z Mistycznego ogniwa o ile jesteś w trakcie zadania (Neverwinter): Supeł w splocie i wyjdź z lokacji.
18. Opuszczona kopalnia (V)
Wróg: Duergarowie
Zdobycz: Ciała Duergarów - Ciężka kusza +2
Skrzynia - Przepisy
19. Cudzoziemska świątynia
Patrz zadanie (Neverwinter): Łatanie dziury .
20. Kryjówka Rozwidlonych Języków
Patrz zadanie 12: Niedobór .
21. Onyksowa jaskinia (V)
0. Mapa świata
1. Drzwi z onyksu
2. Mroczni mnisi
3. Skrzynia x 3: Adamentowa katana, magiczne kukri +1 (Ukrywanie się i Skradanie się +2), 245 $, klejnoty, złodziejskie narzędzia +10, zestaw do pułapki, magiczny kamień (przywołuje raz na dzień żywiołaka ziemi)
4. Cela / Łamacz Żeber - otwórz celę i uwolnij go, a dołączy do Ciebie
5. Mistrz Mrocznego Księżyca i Boski Czempion Shar
Spróbuj otworzyć drzwi z onyksu. Wyświetli się menu wyboru, z którego wybierz najpierw "czytaj inskrypcję", a następnie "użyj czaru Ciemność". Drzwi otworzą się, a za nimi spotkasz mrocznych mnichów . Będziesz z nimi walczył, chyba, że podczas krótkiej rozmowy użyjesz umiejętności Blef. Idź teraz do zachodniego pomieszczenia, w którym znajdziesz skrzynie z cenną zawartością. Następnie otwórz jedną z celi, w której jest zamknięty Łamacz Żeber . W ramach wdzięczności dołączy do Twojej drużyny. Teraz możesz już opuścić to miejsce lub stoczyć walkę z mrocznymi mnichami i ich mistrzem . Są to wyjątkowo trudni przeciwnicy. Musisz być dobrze przygotowany i doświadczony, aby mieć z nimi szanse. Jeżeli uda Ci się ich zabić, przeszukaj ciała. Znajdziesz między innymi: morgenstern +2, magiczne rękawice +2 (obrażenia od dźwięku 1k6), kama +2 .