Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pozostałe lokacje (cz.1) | Samarach w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

1. Ruiny (V)

Wróg: Jaszczuroludzie

Zdobycz: Skrzynia - Klejnoty

2. Krypta 1 (V)

Wróg: Nieumarli

Zdobycz: Sarkofag - Klejnoty, 300 $, antyczne części do pułapki

Na środku pomieszczenia ustawiony jest sarkofag, a dookoła niego stoją nieumarli . W momencie otwarcia sarkofagu i zabrania jego zawartości umarlaki zaatakują Cię.

3. Jaskinia (V)

Wróg: Koboldy

Zdobycz: Skrzynia - Mikstury lecznicze

4. Jaskinia dusicy(V)

Patrz zadanie 8: Sabotaż .

5. Wieża (V)

Wróg: Orkliny

Zdobycz: Zwłoki Orklinów - Cep bojowy +1 .

6. Lantański obóz drwali

Patrz zadanie 7: Poszukiwanie prawdy .

Zadanie: Plaga robactwa

Otrzymano: od Ahri "Golemowa" podczas jednej z ponownych wizyt w obozie

Ahri powie Ci, że z obozu uciekły mechaniczne karaluchy . Obawia się, że mogą narobić w okolicy sporo zniszczeń i prosi Cię o zniszczenie ich. Jako dowód masz przynieść 4 ich części . Wyjdź na mapę świata i poszukaj mechanicznych karaluchów (znajdziesz je w okolicach obozu ), a następnie zniszcz je. Po zdobyciu wymaganej ilości części wróć do Ahri . W nagrodę wręczy Ci magiczny przedmiot przywołujący mechanicznego karalucha .

7. Plemię Strzaskanej Włóczni (V)

Patrz zadanie (Samargol): Ugoda z Batiri .

8. Ruiny świątyni (V)

Patrz zadanie (Samargol): Ugoda z Batiri .

9. Jaskinia z wodospadem (V)

Wróg: Dwugłowy troll

Zdobycz: Zwłoki trolla - 753 $, magiczny pierścień(premia do pancerza +3), magiczny amulet (premia do pancerza +3), magiczna torba (-40% wagi), klejnoty - Pozostałe lokacje (cz.1) | Samarach w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Zdobycz: Zwłoki trolla - 753 $, magiczny pierścień(premia do pancerza +3), magiczny amulet (premia do pancerza +3), magiczna torba (-40% wagi), klejnoty

10. Świątynia Żmij

Na tym etapie niedostępna. Związana z zadaniem głównym. Wejdziesz do niej dopiero po skończeniu zadań w Samarach i na Wybrzeżu mieczy.

11. Nawiedzona kopalnia (V)

Wróg: Cienie

Zdobycz: Skrzynia x2 - Klejnoty

12. Kopalnie Selgolu (V)

Patrz zadanie (Samargol): Ciężki oręż lub zadanie (Torich) : Do kopalni soli .

13. Jaskinia ognistych trytonów

Wróg: Ogniste trytony

Zdobycz: Skrzynia - 145 $, magiczny zwój, mikstury lecznicze

14. Krypta 2 (V)

Wróg: Upiory

Zdobycz: Sarkofag x2 - Sejmitar +2, różdżka mrozu, szlachecka czapka (+1 do Charyzmy), magiczny pierścień (Wiedza +5) - Pozostałe lokacje (cz.1) | Samarach w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Zdobycz: Sarkofag x2 - Sejmitar +2, różdżka mrozu, szlachecka czapka (+1 do Charyzmy), magiczny pierścień (Wiedza +5)

15. Furia Burzy (V)

Patrz zadanie (Czarny rynek w Podmroku): Tylko dla klientów specjalnych .

16. Jaskinia ogrów

Wróg: Ogry

Zdobycz: Skrzynia - 435 $, kama +1

17. Śpiewające Pieczary (V)

Patrz zadanie (Rassatan): Śpiewający naszyjnik .

18. Chatka

Wróg: brak

Zdobycz: Skrzynia - 250 $, magiczny naszyjnik (rzuca czar Światło), magiczny zwój

Biblioteczka - Pamiętnik