Pozostałe lokacje (cz.1) | Samarach w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
1. Ruiny (V)
Wróg: Jaszczuroludzie
Zdobycz: Skrzynia - Klejnoty
2. Krypta 1 (V)
Wróg: Nieumarli
Zdobycz: Sarkofag - Klejnoty, 300 $, antyczne części do pułapki
Na środku pomieszczenia ustawiony jest sarkofag, a dookoła niego stoją nieumarli . W momencie otwarcia sarkofagu i zabrania jego zawartości umarlaki zaatakują Cię.
3. Jaskinia (V)
Wróg: Koboldy
Zdobycz: Skrzynia - Mikstury lecznicze
4. Jaskinia dusicy(V)
Patrz zadanie 8: Sabotaż .
5. Wieża (V)
Wróg: Orkliny
Zdobycz: Zwłoki Orklinów - Cep bojowy +1 .
6. Lantański obóz drwali
Patrz zadanie 7: Poszukiwanie prawdy .
Zadanie: Plaga robactwa
Otrzymano: od Ahri "Golemowa" podczas jednej z ponownych wizyt w obozie
Ahri powie Ci, że z obozu uciekły mechaniczne karaluchy . Obawia się, że mogą narobić w okolicy sporo zniszczeń i prosi Cię o zniszczenie ich. Jako dowód masz przynieść 4 ich części . Wyjdź na mapę świata i poszukaj mechanicznych karaluchów (znajdziesz je w okolicach obozu ), a następnie zniszcz je. Po zdobyciu wymaganej ilości części wróć do Ahri . W nagrodę wręczy Ci magiczny przedmiot przywołujący mechanicznego karalucha .
7. Plemię Strzaskanej Włóczni (V)
Patrz zadanie (Samargol): Ugoda z Batiri .
8. Ruiny świątyni (V)
Patrz zadanie (Samargol): Ugoda z Batiri .
9. Jaskinia z wodospadem (V)
Wróg: Dwugłowy troll
Zdobycz: Zwłoki trolla - 753 $, magiczny pierścień(premia do pancerza +3), magiczny amulet (premia do pancerza +3), magiczna torba (-40% wagi), klejnoty
10. Świątynia Żmij
Na tym etapie niedostępna. Związana z zadaniem głównym. Wejdziesz do niej dopiero po skończeniu zadań w Samarach i na Wybrzeżu mieczy.
11. Nawiedzona kopalnia (V)
Wróg: Cienie
Zdobycz: Skrzynia x2 - Klejnoty
12. Kopalnie Selgolu (V)
Patrz zadanie (Samargol): Ciężki oręż lub zadanie (Torich) : Do kopalni soli .
13. Jaskinia ognistych trytonów
Wróg: Ogniste trytony
Zdobycz: Skrzynia - 145 $, magiczny zwój, mikstury lecznicze
14. Krypta 2 (V)
Wróg: Upiory
Zdobycz: Sarkofag x2 - Sejmitar +2, różdżka mrozu, szlachecka czapka (+1 do Charyzmy), magiczny pierścień (Wiedza +5)
15. Furia Burzy (V)
Patrz zadanie (Czarny rynek w Podmroku): Tylko dla klientów specjalnych .
16. Jaskinia ogrów
Wróg: Ogry
Zdobycz: Skrzynia - 435 $, kama +1
17. Śpiewające Pieczary (V)
Patrz zadanie (Rassatan): Śpiewający naszyjnik .
18. Chatka
Wróg: brak
Zdobycz: Skrzynia - 250 $, magiczny naszyjnik (rzuca czar Światło), magiczny zwój
Biblioteczka - Pamiętnik