Gildia Poszukiwaczy Przygód | Drużyna w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Gildia Poszukiwaczy Przygód
W Warowni na rozdrożach znajduje się Gildia Poszukiwaczy Przygód. Na samym początku jest nieczynna, ale po krótkim czasie zostanie otwarta. W Gildii możesz nabyć grupowe atuty, wpływające na wszystkich Twoich towarzyszy. Gildia ma czterech nauczycieli, z których usług możesz skorzystać: Candril, Daerred, Maxil i Juen . Musisz też wiedzieć, że ilość atutów do zdobycia jest ograniczona. Możesz mieć ich maksymalnie: Twój poziom / 3 np. jeżeli masz 12 poziom to dzielisz 12 przez 3. Wychodzi 4 i to jest aktualnie maksymalna liczba atutów grupowych, które możesz posiadać.
Mapa lokacji, w których wykonuje się zadania, aby otrzymać atut grupowy.
1. Jaskinia Umbrowych Kolosów (Tropienie Wroga) - Volo
2. Elficka wieża (Grupowy Trans)
3. Zrujnowana twierdza (Salwa Pocisków) - Volo
4. Obóz goblinów (Drużynowy Pośpiech)
5. Zniszczony obóz (Zakładanie Obozów)
6. Bajoro Umarłych (Ulepszone Zakładanie Obozów) - Volo
7. Leże Sintalpandaxa (Determinacja) - Volo
8. Dom (Orientacja) - Volo
9. Posterunek Illefarn (Krąg Ostrzy) - Volo
10. Cmentarz (Wspaniałe Obejście) - Volo
Candril
Tropienie Wroga
Koszt: 1000 $
Korzyści: Przeciwko wrogowi rasowemu cała drużyna otrzymuje +2 do obrażeń.
Wymagania lider: Wróg rasowy, premia do podstawowego ataku +4
Wymagania drużyna: Sztuka Przetrwania 1+, premia do podstawowego ataku +4
Zadanie: Musisz iść do Jaskini Umbrowych Kolosów , nieopodal Leilon i zabić wszystkie stworzenia znajdujące się wewnątrz.
Grupowy Trans
Koszt: 1000 $
Korzyści: Odpoczynek trwa 4 a nie 8 godzin.
Wymagania lider: Elf, Półelf
Wymagania drużyna: Koncentracja 1+
Zadanie: Musisz udać się do Elfickiej wieży i medytować w niej.
Salwa Pocisków
Koszt: 1000 $
Korzyści: Jeżeli jeden z Twoich bohaterów atakuje bronią strzelecką, to kolejny atakujący tego typu bronią otrzyma premię do ataku +1.
Wymagania lider: Brak
Wymagania drużyna: Strzał z Bliska
Zadanie: Musisz udać się do Zrujnowanej twierdzy na wschód od Burzowego Lasu i zabić mieszkającego w nich golema .
Daerred
Dodawanie punktów doświadczenia
Możesz u niego kupić punkty doświadczenia dla towarzysza, która ma ich mniej niż stworzony przez Ciebie bohater z najmniejszą ilością doświadczenia. Jeden punkt doświadczenia kosztuje 1 $ . W ten sposób możesz wyrównać siłę swojej drużyny. Przydatne w momencie, gdy znajdziesz nowego towarzysza, który ma niższy poziom niż reszta drużyny.
Groźny Wygląd
Koszt: 1000 $
Korzyści: Na mapie świata przeciwnicy mający poziom o 3 niższy od poziomu drużyny będą przed Tobą uciekać.
Wymagania lider: Zastraszanie 8+
Wymagania drużyna: Zastraszanie 1+ lub Charyzma 13+
Zadanie: Musisz jedynie powiedzieć Daerredowi , o którymś ze swoich osiągnięć.
Ulepszony Groźny Wygląd
Koszt: 1000 $
Korzyści: Na mapie świata przeciwnicy mający poziom o 2 niższy od poziomu drużyny będą przed Tobą uciekać.
Wymagania lider: Zastraszanie 12+
Wymagania drużyna: Zastraszanie 2+ lub Charyzma 14+
Zadanie: Brak
Drużynowy Pośpiech
Koszt: 1000 $
Korzyści: Każda postać będzie poruszała się po mapie świata z szybkością najlepszego pod tym względem bohatera.
Wymagania lider: Sztuka przetrwania 8+, Mocna budowa
Wymagania drużyna: Sztuka przetrwania 1+
Zadanie: Musisz udać się do obozu goblinów , na północ od Nowego Rozdziału . W środku znajdziesz jednego przeciwnika , którego musisz zabić, aby skończyć zadanie.
Maxil
Zakładanie Obozów
Koszt: 1000 $
Korzyści: Podczas odpoczynku szansa na przerwanie go przez wrogie stworzenia maleje o 25 %.
Wymagania lider: Sztuka przetrwania 8+
Wymagania drużyna: Sztuka przetrwania 1+
Zadanie: Musisz udać się do Zniszczonego obozu .
Ulepszone Zakładanie Obozów
Koszt: 1000 $
Korzyści: Podczas odpoczynku szansa na przerwanie go przez wrogie stworzenia maleje o 50 %.
Wymagania lider: Sztuka przetrwania 12+
Wymagania drużyna: Sztuka przetrwania 2+
Zadanie: Udaj się do Bajora Umarłych , które znajduje się nieco na północ od Zachodniego Portu . Rozpal ognisko blisko drzewa, a następnie rozpraw się z duchami druidów , którzy przerwą Twój odpoczynek.
Determinacja
Koszt: 1000 $
Korzyści: Drużyna otrzymuje premię +2 na rzuty obronne przeciwko strachowi.
Wymagania lider: Koncentracja 8+, Żelazna Wola
Wymagania drużyna: Rzuty obronne na wolę +2
Zadanie: Musisz zabić młodego czerwonego smoka w jego siedzibie, która znajduje się na północ od Neverwinter .
Juen
Orientacja
Koszt: 1000 $
Korzyści: Każdy członek drużyny otrzyma +2 do Nasłuchiwania i Spostrzegawczości
Wymagania lider: Nasłuchiwanie i Spostrzegawczość 12+
Wymagania drużyna: Nasłuchiwanie 2+ lub Spostrzegawczość 2+
Zadanie: Masz zabawić się z trzema Niziołkami w chowanego. Idź do Domu na południe od Highclif i znajdź miejsce ich ukrycia.
0. Mapa świata
1, 2, 3 - Niziołki
Krąg Ostrzy
Koszt: 1000 $
Korzyści: Ataki na oflankowanego przeciwnika mają bonus +2 do obrażeń.
Wymagania lider: Specjalizacja w broni, premia do podstawowego ataku +6
Wymagania drużyna: Finezja w walce lub Atak z zaskoczenia +1k6
Zadanie: Na południe od Leilon znajduje się Posterunek Illefarn . Idź tam i zabij znajdującego się w środku nekromantę .
Wspaniałe Obejście
Koszt: 1000 $
Korzyści: Ataki na oflankowanego przeciwnika mają bonus +2 na trafienie.
Wymagania lider: Atak z Zaskoczenia +4k6
Wymagania drużyna: premia do podstawowego ataku +3
Zadanie: Idź na Cmentarz znajdujący się zaraz nad Neverwinter . W środku rozpraw się z zabójcami .