Lokacje | Samarach północny w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
1. Świątynia Żmij
Patrz zadanie 15: Tropem Sa'Sani .
2. Opuszczony obóz
Jedyne co możesz z nim zrobić to zbadać go. Po obejrzeniu śladów zauważysz, że odciski stóp pochodzą zarówno od Yuan-Ti, jak i od ludzi.
3. Zniszczona świątynia
Wejście do świątyni jest zawalone, a przed jej wejściem leżą ciała Yuan-Ti. Możesz się im przyjrzeć i za pomocą umiejętności Przeszukiwanie znaleźć kilka przedmiotów: lecznicze mikstury i dwa magiczne zwoje .
4. Cudzoziemska świątynia
Patrz zadanie (Neverwinter): Łatanie dziury .
5. Ruina
Zauważysz napisy, które możesz rozszyfrować za pomocą umiejętności Wiedza.
6. Kopalnia
Wróg: Krasnoludy, żywiołaki ziemi
Zdobycz: Skrzynia - Klejnoty
W kopalni spotkasz Brygadzistę . Możesz z nim porozmawiać, ale niczego się nie dowiesz, a krasnolud każe Ci opuścić to miejsce. Jeżeli chcesz dobrać się do klejnotów zamkniętych w stojącej obok niego skrzyni będziesz musiał stoczyć walkę z krasnoludami i żywiołkami ziemi .
7. Kurhan
Wróg: Ogrzy mag
Zdobycz: Ciało ogra - Buława bojowo +3, magiczny pierścień (odporność na ogień 30)
Sarkofag - 4500 $, topór oburęczny +3, pancerz skórzany +3
8. Świątynia Yuan-Ti
0. Mapa świata
1. Erynie
2. Impy
3. Rogaty Diabeł, Erynie, Diaboliczny Yuan-Ti
4. Skrzynia - Klejnoty, magiczny pierścień (odporność na ogień 20)
W świątyni znajdziesz samego diabła . Zanim jednak przyjdzie Ci się z nim zmierzyć zabij Erynie i Impy , których znajdziesz we wschodnim i zachodnim pomieszczeniu. Następnie przygotuj się na ciężką walkę i idź do ostatniej komnaty, gdzie będziesz musiał pokonać Rogatego Diabła, Erynie i Diabolicznego Yuan-Ti . Opróżnij jeszcze z kosztowności skrzynię i wyjdź ze świątyni.
9. Domena Zecoriana
Aby wejść do wieży musisz użyć Czaroznawstwa i zneutralizować ochronę.
Poziom 1
0. Mapa świata
1. Ogromna czaszka / Upiory
2. Zamknięte drzwi
3. Wejście na poziom 2
Na tym poziomie zostaniesz zaatakowany przez upiory . Zabij je, uważając na rozmieszczone w całym pomieszczeniu pułapki. Możesz przyjrzeć się ogromnej czaszce , ale nic więcej nie da się z nią zrobić. Następnie rozbrój pułapkę na drzwiach, otwórz je i wejdź na kolejny poziom .
Poziom 2
4. Powrót na poziom 1
5. Piekielne szkielety
6. Wejście na poziom 3
Zabij piekielne szkielety , a zanim wejdziesz na kolejny poziom dobrze przygotuj się do walki.
Poziom 3
7. Powrót na poziom 2
8. Dwoje Lordów Wampirów, Licz Zecorian
Na tym piętrze znajdziesz moim zdaniem najcięższych przeciwników w grze. Walka jest niesamowicie trudna i nie trzeba się w tym przypadku wstydzić zmniejszenia poziomu trudności. Na swoich bohaterów koniecznie rzuć czary dające odporność na magię i negatywną energię. Po zabiciu nieumarłych przeszukaj ich ciała. Znajdziesz przy nich: naramienniki (premia do pancerza +8), magiczny pierścień (premia do pancerza +4), morgenstern +4, magiczny pierścień (dodatkowe miejsce na zaklęcie piątego poziomu), kolczuga +4, halabarda +4, magiczny pierścień (odporność na ogień 20) .
10. Pusta świątynia
W środku nie nic nie ma.
11. Świątynia Węża Świata
Patrz zadanie 16: Upadek Rodu Se'Sehen .