Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyzwanie - Teksas | Battle Machine | Need for Speed ProStreet poradnik Need for Speed ProStreet

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Wyzwanie: Teksas

Ostatnie zawody w górnej części Battle Machine. Jako że jest to wyzwanie, liczą się tylko i wyłącznie Twoje umiejętności. Nie zabierasz tutaj swoich aut - możesz wybrać jedynie pomiędzy dwoma dostępnymi. Żarty się skończyły.

Grip : Tor Klubowy - Wyzwanie - Teksas | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Grip : Tor Klubowy

Bardzo łatwa trasa z bardzo długą prostą, na której warto używać nitro. Podczas występującej po prostej startowej sekwencji zakrętów warto ścinać je po piachu - można zaoszczędzić sporo czasu. Samochód dowolny.

Grip : Krótki Tor A - Wyzwanie - Teksas | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Grip : Krótki Tor A

Bardzo przyjemna i znana już trasa, tyle że w krótszej wersji. Warto użyć 350Z. Tuż przed ostatnią prostą można maksymalnie skrócić drogę, jadąc po piachu i rozbijając żółte barierki (za naprawy i tak nic nie płacisz)

Grip : Tor GP B - Wyzwanie - Teksas | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Grip : Tor GP B

Kolejny raz start na długim łuku, a potem seria zakrętów, które nie są trudne do szybkiego przejechania. Warto uważać na nawrocie tuż przed długim łukiem startowym. 350Z będzie odpowiedni.

Eliminacje Sektorowe : Krótki Tor B - Wyzwanie - Teksas | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Eliminacje Sektorowe : Krótki Tor B

Jak zawsze na tę wersję trasy z długim łukiem startowym polecam 350Z. Znana trasa nie powinna już sprawiać kłopotu. Pamiętaj o ścinaniu zakrętów tam, gdzie to możliwe. Kluczową sprawą jest, abyś jak najlepiej pojechał pierwsze sektory i zgarnął na nich punkty. Gdy już sobie wyrobisz przewagę, nie powinieneś mieć problemów ze zwycięstwem.

Eliminacje Sektorowe : Krótki Tor A - Wyzwanie - Teksas | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Eliminacje Sektorowe : Krótki Tor A

Kolejny raz znana już na ślepo trasa... 350Z czy Golf GTI - bez różnicy. Zwycięstwo tutaj nie stanowi problemu, ponieważ miejsc do ścinania jest mnóstwo w środkowej części okrążenia oraz jak zawsze na końcu, pomiędzy żółtymi barierkami.

Próba Czasowa : Tor GP A - Wyzwanie - Teksas | Battle Machine | Need for Speed ProStreet - Need for Speed ProStreet - poradnik do gry

Próba Czasowa : Tor GP A

O ile trasa prosta, o tyle lepiej ją jechać 350Z, który jest szybszy od Golfa GTI. Jest na niej troszkę niewidocznych do ostatniej chwili zakrętów, zatem posiłkuj się mapą. Czasami warto ciąć po wewnętrznej, nawet po trawie (ostatnia sekwencja zakrętów przed startowym długim łukiem).

Po dominacji czeka Cię wybór nowego auta. 350Z jest obecnie szybsze, ale w przyszłości Golf GTI da się całkiem dobrze tuningować. Jednak polecam 350Z, które jest o wiele bardziej skrętne od Golfa. Musisz ustalić, który samochód będzie Twoim głównym. Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta - Twój pierwszy Nissan. Nawet jeśli go teraz nie doceniasz, gdy zaczniesz w niego inwestować, przekonasz się, że potrafi naprawdę wiele.