Przykłady ustawień aut do różnych trybów | Tuning | Need for Speed ProStreet poradnik Need for Speed ProStreet
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Przykłady ustawień aut do różnych trybów
#1 | #2 |
1. Grip
Auto przeznaczone do tego trybu powinieneś jak najszybciej wyposażyć w najlepsze części - od Silnika po Hamulce. Kwestia Zawieszenia jest dyskusyjna i zależy od auta, jednak w większości przypadków wszystkie opcje warto ustawić na bardziej sztywne, a prześwit i ciśnienie w oponach na w miarę niskie [#1] . W ustawieniach Hamulców skorzystaj z ogólnych rad. W sprawie Silnika również - faza w lewo, reszta zdecydowanie w prawo [#2] . Do polecenia jest tutaj wiele aut, z Nissanem 240SX (Twoim pierwszym samochodem) i Mitsubishi Evo X na czele.
#3 | #4 |
2. Drag
W częściach również ustaw wszystko na 3 poziom (jedynie Hamulce możesz sobie w ogóle darować, nie będą Ci potrzebne). W Zawieszeniu wszelkie ustawienia daj maksymalnie na sztywno, prześwit maksymalnie niski, podobnie ciśnienie w oponach. W fazach rozrządu wszystko zależy od tego, czy ścigasz się na 1/4 czy na 1/2 mili. Jeśli to 1/4 - faza maksymalnie w lewo. Jeśli 1/2 - możesz bardziej zbalansować. Pamiętaj, że nawet podczas Dnia Wyścigów możesz zmieniać ustawienia tuningu, wybierając trasę, a potem trening zamiast wyścigu. Ustawienia Układu Napędowego zależą od pojazdu i reszty ustawień. Jeśli którykolwiek z biegów jest za krótki, tzn. bardzo szybko musisz zmieniać na następny - wyższy - bieg, przesuń suwak danego biegu w prawo [#3] . Jak już mówiłem, Hamulcami się w ogóle nie zajmuj. Aha, pamiętaj, że w tunelu aerodynamicznym ten drugi pasek, prezentujący lepsze przeznaczenie auta do Dragów, powinien być maksymalnie długi [#4] - nawet jeśli kupisz jakąś część, nie baw się Autosculp. Rewelacyjnym pojazdem jest tutaj Dodge Charger.
3. Drift
#5 | #6 |
Musisz posiadać auto dobrze jeżdżące poślizgiem - nic więcej. W tym celu polecam zakupić Toyotę Corollę ewentualnie Nissana Silvia. Początkowo w ogóle takiego auta nie ulepszaj, dopiero gdy zakupisz wszystkie potrzebne samochody i będziesz mieć nadwyżkę pieniędzy, możesz pokusić się o pełne ulepszenie (3 poziom) łącznie z nitro, które może się przydać. Możesz też pobawić się aerodynamiką oraz ogólnym wyglądem dla satysfakcji wizualnej. Co do ustawień - uwag jest niewiele. Możesz ustawić Hamulce zgodnie z ogólnymi zasadami. W Zawieszeniu nie zdarzyło mi się cokolwiek zmieniać. W Silniku suwak od fazy rozrządu przesuń w lewą stronę, a turbo i nitro ustaw zgodnie z ogólnymi uwagami (max w prawo). Kwestia biegów w Układzie Napędowym jest zależna od Twojego wyczucia auta - domyślnie powinno być w porządku, ale jeśli nie jest, ustaw według własnego uznania. I pamiętaj, że nie liczy się moc! Możesz na liście startowej być ostatni przeciwko uczestnikom z 900-konnymi autami [#5] . Jednak na mecie zawsze musisz być pierwszy [#6] .
4. Próba Prędkości
#7 | #8 |
Oczywiście części powinny być jak najlepsze z pełną aerodynamiką. Zawieszenie ustaw maksymalnie sztywne, prześwit oraz ciśnienie prawie maksymalnie niskie. W Silniku - jak zawsze w takich wypadkach - turbo oraz nitro maksymalnie w prawo, faza rozrządu również musi być na 3/4 długości suwaka. Hamulce - jak zawsze - nacisk na przednie koła w hamowaniu, samo ustawienie hamulców - maksymalnie w prawo. Układ Napędowy ponownie zależy od auta. Na to miejsce startowe jest wiele aut, na czele z Zondą, 911 GT2, Fordem GT i resztą super aut. Osobiście polecam najpierw BMW M3 [#7] , później Porsche 911 GT2 [#8] . To w zupełności wystarczy, by przy powyższych ustawieniach oraz odrobinie umiejętności wygrać wszystkie wyścigi w tej kategorii.