Willow Springs | Super Promotion | Need for Speed ProStreet poradnik Need for Speed ProStreet
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Willow Springs
| Klasa Gripu : Horse Thief Mile Trasa, na której w zupełności wystarczy zwrotny Nissan. Mnóstwo nawrotów w pierwszej części trasy, dosyć szybko na prostych w drugiej. Nawroty jedź od zewnętrznej do wewnętrznej, możesz na nich zyskać wiele czasu. Tuż przed metą uważaj na ostatni, wąski i zdradliwy zakręt. |
| Próba Czasowa : Tor GP Szeroka trasa, na której problemem jest kilka ostrych zakrętów (w tym niektóre za wzniesieniem). Dlatego pilnuj mapy (lub znaczników u góry ekranu - o ile je włączyłeś) i ryzykuj na łukach, nie tracąc zbyt dużo na prędkości. Lepszy będzie tutaj szybszy samochód (Evo ?). |
| Drift : Tor Do Driftu C Dosyć prosta trasa: najpierw długi zakręt w lewo przechodzi w długi łuk w prawo. Na ostrym zakręcie w lewo uważaj i zwolnij, aby za nim odbić jeszcze w prawo i dojechać na poślizgu do mety. |
| Drift : Tor Do Driftu D Możesz przejechać całość na jednym poślizgu. Po starcie ostry zakręt w lewo, przejście w prawo. Po kolejnym ostrym zakręcie w lewo masz bardzo długi (doskonale Ci znany) zakręt w prawo - przejedź go na maksymalnie bocznym poślizgu aż do samej mety, a wygrasz. |
| Drift : Tor Do Driftu E Ponieważ trasa jest szeroka, a prosta przed zakrętem długa, najpierw się rozpędź i wejdź w pierwszy zakręt poślizgiem, ciągnąc go maksymalnie jak to tylko możliwe. Niestety, będziesz musiał wyprostować (ewentualnie kombinuj małymi ślizgami na prostej). Porządne pojechanie długiego łuku załatwi sprawę (i nie musi to być jeden ślizg). |
| Jazda Na Dwóch Kołach : Prosta 1/2 Mili To już znasz, uważaj jedynie na bliskie pobocze. |