Texas World Speedway | Super Promotion | Need for Speed ProStreet poradnik Need for Speed ProStreet
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Texas World Speedway
| Grip : Tor GP A Ze względu na długą prostą potrzebujesz tutaj mocnego samochodu (Evo ?). Trasę powinieneś doskonale pamiętać. W środkowej części dużo zakrętów możliwych do przejechania z umiarkowaną prędkością. Jednym z ostatnich jest nawrót, przy którym zwolnij. Na prostej (na początku) użyj nitro i zamknij licznik. |
| Klasa Gripu : Tor Owalny Trasa jest prosta, ale przeciwnicy wręcz przeciwnie. Tutaj liczy się tylko moc. Musisz jak najszybciej się rozpędzić i całą trasę przejechać płynnie na maksymalnym biegu. Nitro używaj przy wychodzeniu z łuków. |
| Eliminacje Sektorowe : Tor GP B Trasa bardzo zbliżona do tej z Gripu. Pamiętaj, że kluczem jest jak najlepsze przejechanie pierwszego okrążenia. Jeśli wygrasz cztery sektory w ciągu jednego okrążenia, dostaniesz 500 punktów ekstra. Uwagi co do samej trasy - jak wcześniej. |
| Próba Czasowa : Krótki Tor B Potrzebujesz bardzo szybkiego auta. Większą część trasy już znasz, to jest krótsza wersja. W środkowej części musisz bardzo powoli przejechać sekwencję zakrętów. |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Zejście poniżej 8 sekund (co Chargerem osiągniesz bez problemu) wystarczy do pokonania każdego przeciwnika. |
| Jazda Na Dwóch Kołach : Prosta 1/4 Mili Pamiętaj o podstawowych zasadach z porad ogólnych: posiadać samochód o olbrzymiej mocy, rozgrzać opony oraz perfekcyjnie wystartować i zmieniać biegi. W ten sposób ujedziesz na przednich kołach całe 400 metrów. |
| Drift : Tor Do Driftu D Możesz najpierw się rozpędzić i przejechać w poślizgu zakręt, a potem długi łuk z maksymalną prędkością i przy maksymalnym poślizgu. Możesz też pomiędzy zakrętami manewrować na prostych mniejszymi poślizgami. |