Mondello Park | Geeffect | Need for Speed ProStreet poradnik Need for Speed ProStreet
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Twój pierwszy Nissan (dobry na pokręcone tory) oraz np. Evo X (dobre na trasy z przewagą odcinków prostych) w zupełności wystarczą, by wszystkich pokonać. Nie zapominaj, że możesz też używać wygranych samochodów.
Mondello Park
| Klasa Gripu : Tor Klubowy Bardzo krótka trasa. Dwa ostre zakręty, dwie proste oraz sekwencja małych zakrętów, które można ścinać. Potrzebne Ci dynamiczne i szybkie auto. |
| Grip : Tor GP Najdłuższa wersja toru, potrzebne Ci zwinne auto. Oczywiście podstawowa sprawa to trzymanie się trasy na wszelkich nawrotach. Jest jedno miejsce do skrócenia sobie drogi (na skos, po trawie, w drugiej części trasy). Na szczęście nie jest bardzo wąsko. |
| Klasa Gripu : Krótki Tor B Trzy nawroty i jeden ostry zakręt (tuż po starcie) - to wszystko, co spotka Cię na tej trasie. Większość zakrętów znasz, jeśli wybierzesz mocniejsze auto i trafisz do mocniejszej grupy, nie szarżuj, by nie wylecieć z trasy. |
| Grip : Krótki Tor B Ta sama trasa, którą (jak sadzę) przed chwilą wygrałeś, zasady i postępowanie są więc takie same. Tylko tym razem na pewno weź mocne auto - tu nie ma grup. |
| Próba Czasowa : Tor GP Tor GP jest Ci doskonale znany. Pamiętaj, że bardzo dobrze musisz przejechać tylko jedno okrążenie. Skumuluj wykorzystywanie nitro właśnie na to jedno okrążenie. |
| Eliminacje Sektorowe : Tor GP Jak zawsze prędko do przodu - na łeb, na szyję. Musisz postarać się objąć prowadzenie. Żadnej filozofii, tylko jechać i zbierać punkty. |