Autobahnring II | Super Promotion | Need for Speed ProStreet poradnik Need for Speed ProStreet
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Autobahnring II
| Próba Czasowa : A-54 Pętla Dobrze znana trasa, na którą potrzebujesz porządnego auta. Powoli przejedź jej pierwszą, pełną zakrętów część, aż do nawrotu w połowie trasy... Potem, jeszcze przed wjazdem do tunelu, użyj nitro i pokonując płynnie łuk w tunelu, przejedź linię startu, hamując dopiero przed zakrętem za ową linią. |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Tak jak zawsze: dobre auto stuningowane na maksa i wprawna ręka do startu i zmiany biegów. |
| Jazda Na Dwóch Kołach : Prosta 1/4 Mili Przeciwnicy nie przekroczą 250 metrów, wygrana blisko 1000 konnym autem jest bezproblemowa. |
| Drift : Tor Do Driftu C Rozpędź się maksymalnie i wejdź na poślizgu w zakręt w lewo. Potem odbij w prawo, a następnie znowu w lewo. Jedź tak na niewielkim poślizgu, dopiero po ostrzejszym skręcie ustaw samochód bardziej w pozycji bocznej (więcej punktów w poślizgu) i tak przejedź linię mety. |
| Drift : Tor Do Driftu D Wymagający tor. Na pierwszym łuku może być trudno utrzymać się w poślizgu, nie wpadając na wewnętrzną bandę (przez spadek). Potem jest już zdecydowanie łatwiej, jedziesz w lekkim poślizgu przez kolejne zakręty. Ciągniesz ostatnie dwa łuki aż do mety. |
| Próba Prędkości : Autobahnring B Znana Ci już (niestety?) trasa. Musisz jechać maksymalnie szybko, jednak uważaj na zakrętach, przed którymi ostrzegają znaki (czarne strzałki na żółtym tle). M.in. będą dwa zakręty po prostej startowej. Nawrót nie jest żadnym problemem. |
| Próba Prędkości Maksymalnych : Autobahnring C Trasa, która jest dłuższą wersją tej, na której przed chwilą się ścigałeś. Uwagi więc takie same: uważaj na ostrych zakrętach, o nawroty nie ma się co martwić. Na trasie jest dziewięć punktów mierzących czas, używaj nitro przed niektórymi z nich. |