Chicago Airfield | Battle Machine | Need for Speed ProStreet poradnik Need for Speed ProStreet
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Chicago Airfield
Idziesz drzewkiem w dół od Battle Field. Jako że masz już dwa auta do Gripu, możesz jedno wziąć jako zapasowe (w razie zniszczenia tego pierwszego). Nie oszczędzaj na tuningu. Oczywiście zainwestuj w silnik, nitro, zawieszenie. Nie pomiń aerodynamiki. Zostaw trochę na naprawy, ulepsz też swoje auto do Dragu.
| Grip : Pętla Center Field Dwa sprawnie przejechane okrążenia dadzą zwycięstwo. Niedoświadczonym graczom polecam najpierw próbną jazdę, a dopiero potem wyścig. Sama trasa nie należy do trudnych, choć sporo na niej zakrętów, jednak przy niewielu z nich należy bardzo zwolnić. Podczas jazdy koniecznie obserwuj mapę w celu wychwycenia kolejnych zakrętów. |
| Klasa Gripu : Lotnisko GP Zakręcona trasa jest powolna, ale prosta. Nie szarżuj na ostrych zakrętach, oglądaj się za siebie, gdyż masz cztery ponadprogramowe auta na trasie, które mogą napsuć Ci trochę krwi. |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Bez komentarza - to co zawsze. |
| Próba Czasowa : Klub Center Field Jedna z najprostszych tras. Skup się, by nie popełnić poważnego błędu i pamiętaj, że najważniejszy jest czas jednego najszybszego okrążenia. |
| Próba Czasowa : North Field Pokręcona trasa nie daje możliwości użycia wyższych biegów i osiągnięcia dużych prędkości. Kluczowe jest przejechanie łuków oraz szybkie pozbieranie się po hamowaniu na ostrych zakrętach. |