Chicago Airfield II | Battle Machine | Need for Speed ProStreet poradnik Need for Speed ProStreet
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Chicago Airfield II
Podążasz coraz dalej w tej monotonnej rywalizacji z kolejnymi coraz silniejszymi przeciwnikami. Dotychczasowy tuning powinien wystarczyć, a jeśli mimo to nie możesz sobie poradzić - inwestuj pieniądze w poszczególne części.
| Próba Czasowa : Lotnisko - Wersja Dłuższa Średnio wymagająca trasa, w której problem stanowią nie tyle same zakręty co nieprzejrzystość trasy. Dlatego bacznie obserwuj mapę. |
| Eliminacje Sektorowe : Pętla Center Fidel Cały czas jesteś w tej samej okolicy i na podobnej trasie. Znane już zakręty i łuki nie powinny sprawić problemu. Coraz większym problemem stają za to przeciwnicy, którzy pod maską posiadają coraz więcej koni. |
| Klasa Gripu : Klub Center Field Bardzo prosta trasa, praktycznie cztery zakręty. Uważaj na nawrocie przed prostą startową, a tuż przed nim sekwencję dwu zakrętów możesz przejechać na pełnym gazie. |
| Grip : Lotnisko GP Kolejny raz trasa zbliżona do tej z Próby Czasowej. Staraj się wypracować najlepsze tory jazdy przez zakręty (możesz użyć do tego strzałek pokazujących najlepszy tor przejazdu, ale pamiętaj, że nie zawsze mają one rację). Trasa dość długa, nitro warto używać na prostej startowej. |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Jeżeli jeszcze nie tuningowałeś samochodu, teraz możesz już nie mieć wyjścia. Pamiętaj, że kluczowe jest przyspieszenie. |
| Drag na 1/2 Mili : Prosta 1/2 Mili Patrz wyżej... |