Portland International Raceway | Battle Machine | Need for Speed ProStreet poradnik Need for Speed ProStreet
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Portland International Raceway
Przeciwnicy mają coraz lepsze auta, toteż jeśli jeszcze nie zająłeś się tuningiem, najwyższy na to czas. Wszelkich uwag szukaj w poradach dotyczących tuningu. W tej chwili w aucie do Gripu warto posiadać pierwsze poziomy ulepszeń w Silniku, Zawieszeniu, Układzie Napędowym i Hamulcach. Jeżeli jeździsz pierwszym Nissanem, nie zwracaj uwagi, że czasami na prostych konkurencja będzie Cię wyprzedzać - nadrabiasz na przyspieszeniu oraz na zakrętach.
| Grip : Tor GP Kolejna bardzo prosta trasa, gdzie trudności nie powinno sprawić nawet przejechanie serii zakrętów po prostej startowej (Nissan jest bardzo zwrotny). Na dwóch prostych trzeba postawić na maksymalny gaz oraz nitro (bo chyba już je posiadasz?). |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Kolejny Drag. Pamiętaj, że w przypadku tuningu liczy się przyspieszenie. Czasy poniżej 13 sek. to już standard. |
| Drag na 1/2 Mili : Prosta 1/2 Mili Po raz pierwszy masz do czynienia z Dragiem na pół mili. Tutaj nie liczy się tylko początkowe rozpędzanie auta, ale również to, jak radzi sobie ono przy wyższych prędkościach. |
| Próba Czasowa : Tor Festiwalowy Trasa prawie identyczna jak ta z Gripu, więc uwagi takie same. Pamiętaj, że liczy się czas najlepszego okrążenia, najlepiej zrobić to na okrążeniu drugim. Użyj nitro, gdy wyjdziesz na prostą startową kończąca pierwsze okrążenie, potem zrób to najlepiej w połowie drugiego okrążenia - na długiej prostej. Po raz trzeci, gdy wyjedziesz na prostą startową na końcu drugiego okrążenia. |