Autobahnring II | React Team Session | Need for Speed ProStreet poradnik Need for Speed ProStreet
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Autobahnring II
| Grip : A-54 Droga Ekspresowa Znana Ci już trasa - patrz wyżej. |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Powinieneś już mieć minimum 2 poziom w kluczowych częściach do samochodu i z tym - przy odrobinie zręczności - wygrasz bez problemu. |
| Próba Prędkości : Autobahnring C Mimo wyglądającej na zakręconą, trasa ta jest prosta i bardzo szybka - odbywa się na znanych Ci już dobrze zakrętach i prostych z innych tras. Pilnuj przede wszystkim, by trzymać się szosy. Pod żadnym pozorem nie zjeżdżaj z niej - powoduje to olbrzymią utratę prędkości. |
| Próba Prędkości Maksymalnych : Autobahnring B Pamiętaj, aby nie ryzykować na całej trasie. Najwyższego biegu oraz nitro używaj przed fotoradarem. Trasa osadzona w znanej Ci już scenerii. |
| Eliminacje Sektorowe : Autobahnring GP Trasa, na której zwycięstwo Nissanem może być trudne. Jest ona Ci już znana, koniecznie uważaj na sekwencji zakrętów po starcie. Później też musisz uważać, szczególnie by nie wypaść na trawę (i na drzewo) obok trasy. Ostatnia faza to długa prosta przez tunele z łukami do pokonania - tutaj możesz jechać cały czas z maksymalną szybkością aż do mety. |
| Próba Prędkości Maksymalnych : Autobahnring A Bardzo krotka trasa, na której dasz radę wygrać tylko potężnie podtuningowanym autem. Punkty kontrolne są rozstawione bardzo blisko siebie. Od razu po starcie, będąc na 4 biegu, użyj nitro. Pamiętaj, że nie musisz ścigać się z przeciwnikami - możesz poczekać chwilkę, aż odjadą, by Ci nie przeszkadzali. |
Jeżeli nie dałeś rady wygrać Nissanem (swoim pierwszym samochodem) jednego lub więcej wyścigów, należy pomyśleć nad nowym nabytkiem (zwracając uwagę na moc auta oraz jego przyspieszenie). Powinieneś mieć trochę pieniędzy, a jeśli nie - zarób je, jadąc jeden z poprzednich Dni Wyścigów.