Texas World Speedway | Geeffect | Need for Speed ProStreet poradnik Need for Speed ProStreet
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Texas World Speedway
Wracasz na stare śmieci. Przypomnę, że na Tor Owalny potrzebujesz maksymalnie szybkiego auta. Możesz coś na tę okazję zakupić (np. drugie Porsche - to nowe dla trybu Grip).
| Klasa Gripu : Tor Klubowy Potrzebne Ci szybkie auto. Po starcie masz dwa długie nawroty, po których możesz ściąć kolejne zakręty. Następnie ostre wejście w prawo na długą prostą, gdzie koniecznie użyj nitro. Ostrożnie na końcu - jest ciasno. Pozostaje już dojechanie do mety, po drodze jeden zakręt. |
| Grip : Tor Owalny Trasa, która jest bardzo prosta, jednak trzeba na niej bardzo umiejętnie skręcać na zakrętach - łukach. Nie możesz tam tracić prędkości, więc skręcaj płynnie, co na klawiaturze - nie ukrywam - nie jest proste. Jedziesz tutaj cztery okrążenia. |
| Grip : Krótki Tor B Tak naprawdę problemem może być tylko środkowa część trasy (notabene, to ten sam fragment trasy co w torze klubowym). W miarę możliwości ścinaj więc tamte zakręty. Przed wyjściem na długi łuk uważaj na żółte barierki, pomiędzy którymi możesz sobie skrócić trasę. Reszta trasy to szybkie proste i łuki na nich. |
| Eliminacje Sektorowe : Tor GP A Ponownie w środkowej części trasy jest sporo zakrętów. Nie są one jednak bardzo uciążliwe. Pomiędzy nimi przyspieszaj, nadrabiając starty prędkości. Część da się ładnie ściąć. Oczywiście jak zawsze uważaj na ostatnich zakrętach przed wyjściem na długi łuk z metą - omiń tam żółte barierki. |
| Próba Czasowa : Tor GP B Ta trasa jest praktycznie identyczna z poprzednią. Jedyna różnica to miejsce wjechania na długi łuk z metą (jest ono trochę wcześniej, więc nie ma szykany z żółtymi barierkami). |
| Próba Czasowa : Tor Owalny Trasa znana. Aby na niej wygrać, użyj całego nitro w ramach jednego okrążenia, co polepszy Twój najlepszy czas. |