Wyzwanie - Autopolis | React Team Session | Need for Speed ProStreet poradnik Need for Speed ProStreet
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Witaj w kolejnych zawodach. Jak tam Twój Nissan? Czymkolwiek dysponujesz do Gripu, przydałoby się, gdyby już miało na trzecim poziomie Silnik, Układ Napędowy, Wymuszone Zasysanie oraz Zawieszenie (przydałby się również Podtlenek Azotu). W Chargerze możesz ustawić więcej biegów (o ile wcześniej tego nie zrobiłeś), a także pokombinować z Silnikiem, nitro etc. Auto do Dragów wystarczy takie, jakie jest - tutaj liczą się umiejętności (w przyszłości przyspieszenie). Czas na kolejne wyzwanie - powodzenia.
Wyzwanie: Autopolis
Jako że jest to wyzwanie, nie korzystasz ze swoich bryk. Jeśli nie czujesz się pewnie i potrzebujesz wyczuć samochód, proponuję przejechać się treningowo. GTI potrafi zarzucić przy ostrym skręcie, dlatego uważaj na nawrotach i kontruj.
| Grip : Tor GP Długa trasa i nieco wymagająca od gracza (szczególnie, że nie jedziesz swoim samochodem). Uważaj koniecznie na kilku nawrotach i nie ryzykuj. Przeciwnicy mają identyczne auta, ale nie potrafią korzystać z tego, co mają pod maską. |
| Grip : Krotki Tor Dosyć łatwa trasa, na której trudność mogą sprawić dwa zakręty - nawroty. Jednak wszyscy mają takie same samochody - nie nadrobisz niczego mocą. Liczą się umiejętności - pilnuj się, bo tutaj błędy kosztują bardzo wiele. |
| Drift : Tor Do Driftu B Dosyć krótka trasa, gdzie zwykły, przyzwoity przejazd spokojnie wystarczy do zwycięstwa. |
| Eliminacje Sektorowe : Tor GP Jako że wszyscy mają te same auta, na początku nie będzie łatwo. Musisz za wszelką cenę dogonić przeciwników - musisz pokonać sektory szybciej niż komputerowy przeciwnik. Może nie być łatwo. |
| Drift : Tor Do Driftu E Bardzo długa trasa, na której przede wszystkim uważaj, aby z niej nie wypaść. Jedź powoli, kontruj i nie przekombinuj, żeby Cię nie wyrzuciło z trasy, co jest dość prawdopodobne. |
Na koniec pozostaje Ci wybór auta, które może stać się nowym pojazdem do Driftu. Przetestuj obydwa i wybierz. Jeśli "leży" Ci Corolla za 16000, weź cokolwiek i... sprzedaj, przeznaczając kasę na podrasowanie Corolli pod kątem przyspieszenia.