Mondello Park III | React Team Session | Need for Speed ProStreet poradnik Need for Speed ProStreet
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Mondello Park III
To już ostatni Dzień Wyścigów w dolnej części "drzewka".
| Klasa Gripu : Tor GP Bardzo zagmatwana trasa, która jednak daje duże możliwości ścinania zakrętów (szczególnie na dwóch kolejnych zakrętach w drugiej jej części). Pamiętaj, że na ostrym zakręcie możesz wyrzucać przeciwników z trasy, odbijając się od nich. |
| Grip : Krótki Tor A Trasa rozpoczynająca się tak samo jak poprzednia, jednak o wiele krótsza. Tak naprawdę musisz uważać na czterech ostrych zakrętach, reszta to gaz do dechy. |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Twój Charger powinien już mieć grubo ponad 700 koni mechanicznych. Pamiętaj, by odpowiednio ustawić mu ciśnienie w oponach, ciśnienie nitro i inne elementy szczegółowo opisane w omówieniu Dragów. Żadnych problemów z wygraną. |
| Drift : Tor Do Driftu C Pierwsze łuki pokonaj delikatnym poślizgiem. Kluczowe jest idealne przejechanie nawrotu (nie szarżuj, przejedź go powoli i nie wypadnij z szosy). Na ostatniej prostej też zdążysz się jeszcze trochę poślizgać. |
| Eliminacje Sektorowe : Tor Klubowy Bardzo dobrze znana Ci trasa. Trzy ostre zakręty, na których musisz bardzo zwolnić - reszta możliwa do przejechania bardzo szybko. |
| Próba Czasowa : Krótki Tor B Krótka trasa i właśnie dlatego wymagająca niebywałej dokładności. Trzy ostre zakręty na których trzeba bardzo zwolnić, przy czym pierwszy oraz przedostatni z nich dają możliwość trochę szybszego ich przejechania - wykorzystaj to. |