Portland International Raceway | Super Promotion | Need for Speed ProStreet poradnik Need for Speed ProStreet
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
Portland International Raceway
| Klasa Gripu : Tor Festiwalowy Wredna szykana pod koniec prostej startowej, szybkie przejechanie zakrętów w pierwszej części toru oraz ostatni zakręt - to jedyne problemy tej trasy. Najlepiej pokonywać ją zwrotnym autem, a stary dobry Nissan świetnie się do tego nadaje. |
| Eliminacje Sektorowe : Tor GP Trasa jest identyczna jak ostatnia, nie licząc braku szykany pod koniec prostej startowej. A to zmienia bardzo wiele, masz bowiem dwie długie proste. Dlatego też weź szybsze auto (Evo ?). |
| Drag na 1/4 Mili : Prosta 1/4 Mili Przeciwnicy nigdy nie zejdą z czasem poniżej 8 sekund. Toteż z porządnym autem nie powinieneś mieć problemów z wygraniem. |
| Jazda Na Dwóch Kołach : Prosta 1/4 Mili Przeciwnicy ujadą zaledwie 100-200 metrów. Twój blisko 1000 konny wóz mógłby pojechać nawet więcej niż 400 metrów. |
| Drift : Tor Do Driftu A Jest wąsko i w dodatku musisz przejechać to na jednym poślizgu. Rozpędź się i wejdź w zakręt w lewo. Jeśli będziesz w stanie, pociągnij do kolejnego zakrętu w lewo, potem przerzuć poślizg na drugą stronę samochodu i tak wjedź w zakręt w prawo. Przejedź linię mety na poślizgu. |
| Drag na 1/2 Mili : Prosta 1/2 Mili Jako że Twoje auto jest bardziej dostosowane do wyścigów na 1/4 mili (ma lepsze przyspieszenie kosztem prędkości maksymalnej), możesz mieć problem z wygraniem. Możesz to zmienić w ustawieniach auta, wybierając trening (ale jeśli wygrałeś wszystko, co było wcześniej i tak zdominowałeś już ten Dzień Wyścigów). |