Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[5. The Griffin] Quest 3 | Kroniki Spiderwick poradnik Kroniki Spiderwick

Ostatnia aktualizacja: 1 października 2019

Quest 3 - Taming a Griffin (Oswajanie gryfa)

Zadanie 1: Find the Griffin (Odszukaj gryfa)

Ponownie sterujesz jako Simon. Nie opuszczaj jeszcze kamieniołomu. Skieruj się w prawą stronę, a konkretnie w stronę tuneliku z salamandrami (podnieś ich kilka), czyli tam gdzie rozmawiałeś z pierwszym Knockerem. Przejdź przez niewielką dziurę. Skieruj się teraz na niewielkie podniesienie, które było ukazane na filmiku. Odnajdziesz tu pióro gryfa (Griffin Feather; screen). Wróć się do obozu, a następnie opuść kamieniołom.

Teraz proponowałbym zająć się na chwilkę jednym z pobocznych questów Simona, czyli odnalezieniem drugiego Knockera - [5. The Griffin] Quest 3 | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Teraz proponowałbym zająć się na chwilkę jednym z pobocznych questów Simona, czyli odnalezieniem drugiego Knockera. Będziesz w zasadzie musiał powtórzyć czynność wykonywane wcześniej w ciele Mallory. Musisz więc udać się do drugiej części lasu - Deep Woods. Zbliż się do dowolnego krzaczka (screen), zdezorientuj Stray Soda i podejdź do drzewa (Oak Tree). Zaczekaj aż zostaniesz teleportowany do jaskini.

Zeskocz na dół - [5. The Griffin] Quest 3 | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Zeskocz na dół. Rozpraw się z goblinami. Uważaj na najsilniejszą odmianę tych potworów. Musisz się teraz wspiąć na wyższą półkę. Jeśli chcesz, możesz ponownie przeczytać notatkę (Note). Przejdź do trybu rzucania i wybierz z inwentarza kamienie Gobstone. Musisz jeden z nich wycelować w ukazany na screenie fioletowy kryształ. Spowoduje to pojawienie się drugiego Knockera. Porozmawiaj z nim, dzięki czemu zaliczysz ten quest i otrzymasz mnóstwo kamieni Gobstone. Wracaj do lasu, teleportując się przy wykorzystaniu mocy drzewa.

Zadanie 2: Feed the Griffin (Nakarm gryfa pięcioma salamandrami) - [5. The Griffin] Quest 3 | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Zadanie 2: Feed the Griffin (Nakarm gryfa pięcioma salamandrami)

Teraz będziesz musiał udać się do drzewa na bagnach (Cypress Tree). Teleportuj się w nowe miejsce. Gryf będzie znajdował się po Twojej prawej stronie (screen). Musisz go nakarmić pięcioma salamandrami. Zakładam, iż posiadasz ich zdecydowanie więcej, tak więc nie powinno ci to sprawić żadnych kłopotów. Salamandry musisz podawać gryfowi pojedynczo. Po wykonaniu tej czynności gra wyświetli dłuższy filmik, a rozdział ten dobiegnie końca.

1 - [5. The Griffin] Quest 3 | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry