Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[5. The Griffin] Quest 2 (cz.1) | Kroniki Spiderwick poradnik Kroniki Spiderwick

Ostatnia aktualizacja: 1 października 2019

Quest 2 - The Goblin Purge (Likwidacja goblinów)

Zadanie 1: Defeat All Camp Goblins (Zabij wszystkie gobliny przebywające w obozie w kamieniołomie)

Żeby tradycji stało się zadość, w pierwszej kolejności proponowałbym zająć się wykonaniem wszystkich możliwych dodatkowych zadań. Nie będzie ich zbyt dużo, a ponadto ich wykonanie nie przysporzy ci większych kłopotów. W pierwszej kolejności podnieś zrzuconą przez Thimbletacka szablę Spiderwick (Antique Saber; screen). Możesz już wyjść z posiadłości.

Teraz możesz zająć się wykonaniem zadania dla Hogsqueala - [5. The Griffin] Quest 2 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Teraz możesz zająć się wykonaniem zadania dla Hogsqueala. Konkretnie chodzi tu o quest Birdseed (Mallory). Wyjdź z domu i podnieś trzeci list ISL. Następnie porozmawiaj z Hogsquealem. Skieruj się do piwnicy i zlokalizuj pokarm dla ptaków (Birdseed; screen). Wróć się z tym przedmiotem do Hogsqueala i zapoznaj się z jego diabolicznym planem. Skieruj się do wyjścia z posiadłości.

Następny w kolejce jest miniquest Treefolk - [5. The Griffin] Quest 2 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Następny w kolejce jest miniquest Treefolk. Wymaga on od Ciebie zbadania kilku drzew. W tym celu będziesz musiał udać się do lasu. Konkretnie chodzi tu o drugą "leśną planszę", czyli Deep Woods. Będziesz teraz musiał przebić się do centralnej części mapy, czyli miejsca otoczonego przez cztery stworki Stray Sod (screen). Gdy zostanie to wykonane, zbliż się do drzewa (Oak Tree) i wybierz domyślną akcję (Oak Tree Folk). Zostaniesz teleportowany w nowe miejsce.

Znajdziesz się w jaskini, którą miałeś już okazję badać w poprzednim rozdziale gry - [5. The Griffin] Quest 2 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Znajdziesz się w jaskini, którą miałeś już okazję badać w poprzednim rozdziale gry. Nie znajdziesz tu nic nowego, niemniej jednak radziłbym poświęcić czas na pozbycie się potworów. Warto bowiem odblokować sobie mocniejsze ataki Mallory. Po zabiciu potworów wróć się do drzewa i teleportuj się w pierwotne miejsce. Zauważ, że na ziemi pojawił się liść dębu (Oak Leaf; screen). Podnieś go.

Nie opuszczaj jeszcze tych terenów - [5. The Griffin] Quest 2 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Nie opuszczaj jeszcze tych terenów. Teraz powinieneś przedostać się do dobrze ci znanego drzewa zlokalizowanego na bagnach (screen). Podobnie jak wcześniej, podejdź do drzewa i wybierz domyślną akcję (Cypress Tree Folk). Tym razem zostaniesz teleportowany w zupełnie nowe miejsce.

1 - [5. The Griffin] Quest 2 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry