Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[2. The Unseen World] Quest 2 (cz.3) | Kroniki Spiderwick poradnik Kroniki Spiderwick

Ostatnia aktualizacja: 1 października 2019

Wskakuj na znajdującą się przed Tobą rurkę, dzięki której przedostaniesz się na nową półkę. Obróć się w prawo i zacznij wykonywać kolejne skoki. Docelowo będziesz musiał dotrzeć do wejścia do dziury, oznaczonego przez charakterystyczną strzałkę. Zanim wejdziesz do środka, ustaw kamerę w taki sposób żeby móc zlokalizować nowego karalucha (screen). Dopiero teraz skieruj się do rury.

Po dotarciu w nowe miejsce wysłuchaj krótkiego komentarza Thimbletacka - [2. The Unseen World] Quest 2 (cz.3) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Po dotarciu w nowe miejsce wysłuchaj krótkiego komentarza Thimbletacka. Postaraj się z tego miejsca załatwić widoczne w oddali dwa karaluchy. Jest to wykonalne, o ile tylko uwzględnić tor lotu igły. Mógłbyś też trochę z tym zaczekać, lecz wtedy pojawia się obawa, że insekty te przegapisz. Wyceluj teraz w sam kamień (screen), co uaktywni niestety kolejną reakcję łańcuchową.

Zadanie 3: The Seeing Stone (Podnieś Kamienne Oko) - [2. The Unseen World] Quest 2 (cz.3) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Zadanie 3: The Seeing Stone (Podnieś Kamienne Oko)

Skieruj się do znajdującego obok włazu, w wyniku czego wylądujesz na niższym poziomie. Przed Tobą powinien znajdować się nowy karaluch. Proponowałbym teraz zeskoczyć całkiem na dół, tak aby móc załatwić dwa nowe insekty. Dopiero gdy się ich pozbędziesz skorzystaj z kolejnego triku z biegiem i kartą (screen). Obróć się i załatw kolejnego karalucha. Na koniec przeskocz na znajdującą się obok półkę.

Wskakuj do włazu, a po odbyciu krótkiej podróży skieruj się do nowej rury - [2. The Unseen World] Quest 2 (cz.3) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Wskakuj do włazu, a po odbyciu krótkiej podróży skieruj się do nowej rury. W rezultacie wylądujesz w nieznanym pomieszczeniu. Gra powinna automatycznie zapisać tu aktualne postępy w rozgrywce. Tradycyjnie już zajmij się eksterminacją karaluchów (screen). Jest tu ich naprawdę mnóstwo, tak więc upewnij się, że je wszystkie zabiłeś. W szczególności zbadaj teren nad sobą (spód czegoś na kształt schodów), tak aby żadnego karalucha nie pominąć. Przyjrzyj się też puszkom z farbą, obchodząc je ze wszystkich możliwych stron.

Skorzystaj z pierwszej liny, a następnie przeskocz na nową platformę - [2. The Unseen World] Quest 2 (cz.3) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Skorzystaj z pierwszej liny, a następnie przeskocz na nową platformę. Pamiętaj o tym żeby się rozglądać, tak aby na bieżąco załatwiać te karaluchy, które poprzednio umknęły Twojej uwadze. Twój licznik na sam koniec powinien wskazać, iż zabiłeś 29 karaluchów. Jeśli jest to mniejsza wartość, będziesz musiał zlokalizować te insekty, które przegapiłeś. Docelowo będziesz musiał przeskoczyć na ukazaną na screenie półkę. Następnie będziesz musiał skorzystać z liny, po której zjedź na dół.

1 - [2. The Unseen World] Quest 2 (cz.3) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry