Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[4. Finding Lucinda] Quest 3 (cz.1) | Kroniki Spiderwick poradnik Kroniki Spiderwick

Ostatnia aktualizacja: 1 października 2019

Quest 3 - Tunnels (Tunele)

Zadanie 1: Escape Tunnels (Odszukaj wyjście z podziemi)

Pomieszczenie, do którego przedostałeś się zbudowane zostało na zasadzie koła. Musisz się tu bardzo pilnować, gdyż łatwo jest spaść w przepaść. Osobiście radziłbym łapać wróżki pojedynczo i za każdym razem wracać się do tego miejsca, tak aby gra mogła dokonać autozapisu. Ponadto łapiąc wróżki miej na uwadze to żeby przez przypadek nie znaleźć się za blisko krawędzi. Pierwsza wróżka znajduje się przed Tobą (screen). To Will-O'-The-Wisp.

Przeskocz na centralną część platformy i zacznij kierować się w prawo - [4. Finding Lucinda] Quest 3 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Przeskocz na centralną część platformy i zacznij kierować się w prawo. Dotrzesz do miejsca, w którym znajduje się wyżej położona półka, ale całkowicie to zignoruj. Zamiast tego zajmij się złapaniem latającej po tej okolicy wróżki (screen) - Bellflower Sprite (ostatniej, czyli piątej z tej grupy). Po wykonaniu tej akcji wróć się do checkpointu, a następnie skieruj w stronę lewej strony konstrukcji.

Zbliżysz się do miejsca, w którym stoi pojedynczy goblin - [4. Finding Lucinda] Quest 3 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Zbliżysz się do miejsca, w którym stoi pojedynczy goblin. Najłatwiej będzie się go pozbyć z odległości, używając procy. To samo będzie tyczyło się innych goblinów, które już wkrótce spotkasz. Nie musisz tu używać specjalnych kulek. Zamiast tego zadbaj o to żeby dłużej przytrzymać klawisz myszy. Najwięcej problemów sprawi ci zapewne dostrzeżenie goblina stojącego w ukazanej na screenie wnęce (screen).

Zajmij się teraz złapaniem dwóch kolejnych wróżek - Leatherwing Sprite oraz Will-O-The-Wisp - [4. Finding Lucinda] Quest 3 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Zajmij się teraz złapaniem dwóch kolejnych wróżek - Leatherwing Sprite oraz Will-O'-The-Wisp. Pamiętaj, że warto co jakiś czas wracać się do poznanego checkpointu. Dodatkowo mógłbyś spróbować przeskoczyć na widoczną na screenie półkę. Po zabiciu goblina dotarłbyś do korytarza z dużą ilością kulek do procy.

Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, wycofaj Jareda na centralną platformę - [4. Finding Lucinda] Quest 3 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, wycofaj Jareda na centralną platformę. Będziesz musiał udać się do miejsca, w którym stały trzy gobliny. Wykonaj dwa skoki w stronę znajdujących się tu półek (screen). Powinieneś dotrzeć do miejsca, w którym gra uaktywni nowy checkpoint. Ruszaj przed siebie. Załączy się scenka przerywnikowa. Jak zapewne zauważyłeś, czeka Cię ucieczka przed ogromnym trollem.

1 - [4. Finding Lucinda] Quest 3 (cz.1) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry