[3. The Goblin Army] Quest 4 (cz.2) | Kroniki Spiderwick poradnik Kroniki Spiderwick
Ostatnia aktualizacja: 1 października 2019
Musisz teraz podjąć ważną decyzję. Jeśli chcesz od razu zająć się wykonaniem tego questu, powinieneś wrócić się do poprzedniej lokacji (Forest Road) biegnąc prosto. Jeśli jednak pragniesz zdobyć kolejną dekorację dla Thimbletacka, musiałbyś skręcić w prawo. Oznacza to, że wrócisz się do skalnych półek, po których skakałeś już wcześniej (screen).
W okolicy będzie niestety roiło się od goblinów. Zwykłe okazy możesz jednak próbować wymijać. Rozpraw się jedynie z dwoma dużymi goblinami, obrzucając je kamieniami z dużej odległości (screen). Drugi taki goblin pojawi się niedaleko budynku z panelem kontrolnym, tak więc postaraj się nie dać mu zaskoczyć.
Docelowo będziesz musiał wrócić się do miejsca, w którym znajdowała się korba (Crank; screen). Korzystając z podniesionego w obozowisku goblinów pokrętła będziesz musiał uzupełnić mechanizm. Zaczekaj aż most zwodzony zostanie całkowicie opuszczony. Podejdź do przodu. Musisz zaczekać aż goblin zniszczy drewnianą zaporę. Zabij goblina i wejdź do niewielkiej dziury. Odnajdziesz tu karty do gry (Playing Cards). Ponadto powinna się tu znajdować jedna z wróżek - Flower-Winged Sprite. Jeśli jej nie widzisz, wróć się na górę i ponownie zniszcz wszystkie lampiony. Teraz musisz się niestety wrócić aż do przejścia prowadzącego do lasu (Forest Road).
Po znalezieniu się w badanym już wcześniej miejscu (screen) postaraj się podejść trochę do przodu. Wyświetlona zostanie nowa scenka przerywnikowa. Jak się zapewne domyślałeś, czeka tu już na Ciebie wodny troll. Będziesz go więc musiał w jakiś sposób przechytrzyć, gdyż tylko tak dotrzesz do miejsca, w którym stoi Simon (grasz z powrotem jako Jared).