Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[5. The Griffin] Quest 1 (cz.3) | Kroniki Spiderwick poradnik Kroniki Spiderwick

Ostatnia aktualizacja: 1 października 2019

Powinieneś teraz zbliżyć do zawieszonej przy suficie rurki. Na dół wyjątkowo nie musisz zeskakiwać, gdyż są tam wyłącznie owoce. Spróbuj natomiast z tego miejsca zabić karalucha znajdującego się na lewej rurze (screen). Po chwili zjawi się tu też inny insekt. Będzie on bliżej Thimbletacka, tak więc bezproblemowo go zauważysz. Dopiero gdy wszystko to zostanie wykonane, skorzystaj z rurki, tak aby przedostać się na kolejną platformę.

Kieruj się teraz zgodnie ze wskazaniami strzałek - [5. The Griffin] Quest 1 (cz.3) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Kieruj się teraz zgodnie ze wskazaniami strzałek. Oznacza to, iż będziesz musiał obiec centralną rurę. Następnie musisz przeskoczyć nad poziomą rurką, z której przed chwilą skorzystałeś (screen). Zabij z odległości karalucha. Teraz musisz skorzystać z haka, dzięki czemu przedostaniesz się na nową platformę.

Zbliż się do prawego korytarza - [5. The Griffin] Quest 1 (cz.3) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Zbliż się do prawego korytarza. Pojawiają się tu wyładowania. Jeśli odczekasz kilka sekund to powinieneś zauważyć sekwencję. Zaczekaj aż wyładowania zanikną i zacznij biec w zwiększonym tempie, pomagając sobie SPACJĄ (screen). Pozwoli ci to bezpiecznie przedostać się na drugą stronę. Skorzystaj z liny i ruszaj na górę.

Znajdziesz się w kryjówce Thimbletacka - [5. The Griffin] Quest 1 (cz.3) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Znajdziesz się w kryjówce Thimbletacka. Nie ma tu żadnych dodatkowych przedmiotów, tak więc od razu skieruj się w stronę kartki z kombinacją do sejfu (Wall Safe Combination; screen). Wciśnij klawisz akcji żeby ją zapamiętać.

Zadanie 2: Get Amber Acorn from Safe (Otwórz sejf i zabierz żołądź)

Teraz będziesz musiał wrócić się właściwie aż do miejsca startu. Uważaj jedynie na pułapki. Drugi zestaw wyładowań będziesz mógł szybciej wyminąć zeskakując na dół. Uważaj też na pomieszczenie z przepaścią i miejscem do zaczepienia haka.

Wróć się aż do miejsca, w którym na ziemi wymalowany jest obrazek sejfu (screen) - [5. The Griffin] Quest 1 (cz.3) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Wróć się aż do miejsca, w którym na ziemi wymalowany jest obrazek sejfu (screen). Obróć się w prawo i skorzystaj ze znajdującej się w tym miejscu liny. Wejdź po niej na wyżej położoną półkę. Zabij tu karalucha, przejdź po rurce i pozbądź się kolejnego insekta. Będzie tu ostatni już dla tej sekcji mapy insekt. Twój licznik powinien wskazywać, iż w sumie zabiłeś 48 karaluchów. Brakuje więc dwóch sztuk, ale ten problem wkrótce zostanie rozwiązany.

Nie musisz schodzić na niższą półkę, gdyż nic ciekawego byś tam nie znalazł - [5. The Griffin] Quest 1 (cz.3) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry

Nie musisz schodzić na niższą półkę, gdyż nic ciekawego byś tam nie znalazł. Zamiast tego przesuń się w prawo i przejdź do trybu celowania. W ukazanym na screenie miejscu będziesz musiał skorzystać z haka. Spowoduje to wyświetlenie scenki przerywnikowej, w trakcie trwania której Thimbletack otworzy sejf.

1 - [5. The Griffin] Quest 1 (cz.3) | Kroniki Spiderwick - Kroniki Spiderwick - poradnik do gry