[2. The Unseen World] Quest 2 (cz.2) | Kroniki Spiderwick poradnik Kroniki Spiderwick
Ostatnia aktualizacja: 1 października 2019
Powinieneś zauważyć niewielką strzałkę, która podpowie ci gdzie należy się obrócić. Docelowo będziesz musiał przeskoczyć na ukazaną na screenie platformę. Nie powinno ci to sprawić większych kłopotów. Po znalezieniu się na nowej półce podejdź do niewielkiej rurki, a główny bohater automatycznie zacznie z niej korzystać. Przesuwaj się prosto. Po wylądowaniu na nowej platformie powtórz tę czynność z drugą rurką.
Obróć się w lewo i załatw z odległości kolejnego karalucha. Z dostrzeżeniem drugiego insekta możesz już mieć trochę więcej kłopotów (screen). Proponowałbym zeskoczyć teraz całkiem na dół. Jest to bardzo ważne, gdyż znajdują się tu trzy kolejne karaluchy. Musisz się ich oczywiście pozbyć. Gdybyś odniósł obrażenia, nie zapomnij podnieść jabłuszka.
Czwarty karaluch znajduje się nad Tobą, a konkretnie nad rozłożoną w charakterystyczny sposób kartą do gry. Musisz się go pozbyć. Wycofaj się teraz i wciśnij SPACJĘ, dzięki czemu Thimbletack zacznie biec. Musisz dobiec do karty. Główny bohater powinien zacząć biec pionowo w górę. W rezultacie powrócisz na jedną z górnych półek.
Zacznij teraz wykonywać kolejne skoki, lądując na prowadzących do celu niewielkich platformach. Musisz dotrzeć w taki sposób na sam koniec. Skręć w prawo i zbliż się do miejsca, w którym pojawiają się wyładowania. Zabij znajdującego się po lewej stronie karalucha. Zaczekaj teraz aż wyładowania pojawią się w ukazanym na screenie miejscu. Wykonaj na początek dwa skoki. Trzeci skok musisz wykonać w momencie gdy wyładowania mają pojawić się na okupowanej przez Ciebie półce. Dotarcie do samego końca nie powinno ci przysporzyć większych kłopotów.
Zadanie 2: Stone On A Pipe (Odszukaj kamień, docierając do jednej z rur)
Po obejrzeniu krótkiej scenki przerywnikowej przygotuj sobie igłę i wyceluj w kamień (screen). Spowoduje to wyświetlenie nowego filmiku. Po lewej stronie znajduje się karaluch. Pozbądź się go, a następnie zjedź po linie na dół. Z odległości musisz załatwić kolejnego karalucha. Rozejrzyj się dokładnie, jeśli go od razu nie zauważysz.