[1. Exploring the Mansion] Quest 1 (cz.2) | Kroniki Spiderwick poradnik Kroniki Spiderwick
Ostatnia aktualizacja: 1 października 2019
Przed Tobą będą znajdowały się schody prowadzące na parter. Skorzystaj z nich i obejrzyj krótką scenkę przerywnikową, sugerującą, że coś przemieszcza się wewnątrz ścian budynku. W okolicy znajduje się kilka nowych pomieszczeń, ale w większości z nich nie znajdziesz nic ciekawego. Obok schodów znajduje się kotek (Mr. Tibbs). Skieruj się teraz do pomieszczenia zlokalizowanego na lewo od schodów (screen). Możesz tu przede wszystkim porozmawiać z Simonem. Ponadto przyjrzyj się książkom (Books). Wyjdź z pomieszczenia.
Jeśli chcesz, możesz zbadać pomieszczenie znajdujące się na wprost od Twojej pozycji, a także przyległy pokój, zlokalizowany po prawej stronie. Nie odnajdziesz tam jednak żadnych godnych uwagi obiektów. Udaj się więc do niewielkiego pomieszczenia z szafkami. Obejrzyj plastikowe torebki (Plastic Bags; screen), a następnie spróbuj wejść do kuchni. Wyświetlona zostanie druga scenka przerywnikowa.
Zadanie 3: Open Plaster Wall (Zniszcz fragment ściany)
W pierwszej kolejności proponowałbym rozejrzeć się po kuchni. W koszu na śmieci niedaleko prawych drzwi znajduje się butelka po wodzie sodowanej (Soda Bottle). Obejrzyj również kuchenkę (Oven), karmę (Oatmeal), słoiki z miodem (Honey) oraz słoiki z sosem pomidorowym (Tomato Sauce). Podejdź teraz do zaznaczonego przez grę fragmentu ściany i zacznij wciskać lewy przycisk myszy (screen). Pozwoli ci to na rozbicie tynku. Zaczekaj aż gra wyświetli nowy filmik przerywnikowy.
Zadanie 4: Ride Dumbwaiter (Skorzystaj z windy ręcznej)
Jared automatycznie zajmie pozycję wewnątrz windy. Ty natomiast będziesz musiał pomóc mu w przedostaniu się do nowego pomieszczenia posiadłości. Rozwiązanie tego problemu jest bardzo proste. Musisz na zmianę wciskać klawisze A oraz D. Spowoduje to, iż winda zacznie przemieszczać się na górę. Po kilku chwilach znajdziesz się w nowym pomieszczeniu. Wysłuchaj komentarza ze strony głównego bohatera.