Under the Mountain | Rozdział III - The Sovereignkiller | Impire poradnik Impire
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Under the Mountain
Zadanie główne: Recover Key Parts
Twoim zadaniem jest znalezienie czterech ołtarzy, w których ukryte są cztery kawałki klucza użytego do uwięzienia demona, którego Oscar chce spętać. Oczywiście swoją "mocą".
Nie jest to trudne. Pokonasz na drodze swojej kilkadziesiąt wrogich krasnoludów i nieumarłych ale dopniesz swego. Jedyną trudnością jest to, że Baal podczas przenoszenia klucza nie może się teleportować - fragment upadnie tam, skąd Baal się teleportował. Przez taką konstrukcję zadania musisz przejść cały loch i ochraniać się innymi jednostkami.
Gdy przeniesiesz trzeci klucz zaraz przy wejściu do podziemi z kluczami pojawi się D.W.A.T. Leader, którego trzeba utłuc. Zasadniczo nie jest to trudne, lecz czasochłonne - ma on niespotykany pancerz i jednostki zadają mu niewielkie obrażenia.
Przeniesienie czwartego klucza nie będzie już problematyczne. Kończy to misję.
Zadanie dodatkowe: Rennfield's Book
Znowu nawiedzi cię ów pokręcony krasnolud, który wykiwał cię ze świeczkami. Tym razem potrzebuje jakiejś dawno zapomnianej książki. W zamian dostaniesz garść surowców.
Dostęp do dwóch części książki jest prosty - leżą gdzieś w lochu na stojakach. Do trzeciej książki droga blokowana jest przez zagadkę.
Rozwiązanie jej jest proste: spójrz na kolejność pięciu płytek na obrazku powyżej (może być inna), patrząc od prawej strony. Twoja ścieżka w kwadracie 5x5 musi być prowadzona po polach w takiej samej kolejności jak na tych pięciu pierwszych, jeśli nie jest - zagadka nie otworzy nam drzwi do kolejnego pomieszczenia. Książka leży na stojaku w miejscu gdzie jest Baal.
Zadanie dodatkowe: Free Wights
Musisz zniszczyć trzy laski, które wiążą Wighty. Zadanie nie jest ciężkie - i tak zapewne spenetrujesz wszystkie zakamarki i tunele i zabijesz to co się tam czai...
Nie dopatrzyłem się nagrody.