Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire poradnik Impire
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Baal - Abaddon

Pod takim to dziwny mianem występuje nasz bohater. Oczywiście nasz "Advisor" nazywa go bardziej poetycko (jak na demona): Death Slayer. Na początku ma postać niewielkiego chochlika, lecz kiedy nabierze doświadczenia to przemieni się w potężnego wojownika, dowódcę lub maga, który sam pokona hordy wrogów.
Poniżej znajdziesz opis wszystkich jego zdolności.
Zdolności (skille)
Obraz zdolności | Opis zdolności (zdolności ulepszonej) |
![]() | Clawed Feet > Hooves - Baal, po trafieniu przeciwnika ma 5% (po ulepszeniu 10%) więcej szans na trafienie w ciągu 10 sekund. Big Wings > Clawed Wings - Baal po trafieniu wysysa 5 (po ulepszeniu 7) punktów życia z ofiary. Thick Skin > Scale Skin - Pancerz Baala wzrasta o 10% (20%). Efekty się nie kumulują. |
![]() | Zdolności klasowe. Do wyboru mamy: Warrior [Wojownik] - Maszyna do zabijania solo. Commander [Dowódca] - Wspomaga swoje oddziały aurą ale też potrafi nieźle przyłożyć. Mage [Mag] - Słaby w starciu, ale jego zaklęcia rażą wielu wrogów i nadrabiają jego słabe statystyki fizyczne. |
![]() | Zdolności wojownika: Imposing Horns - Baal powoduje krwawienie zadające 3 punkty obrażeń na sekundę przez 10 sekund. IH > Horns of Hunger - Baal zyskuje możliwość rzucania zaklęcia Absorb. Whirlwind Sword - Baal może rzucać czar Whirlwind. Weakening Touch - Baal celnym atakiem obniża skuteczność ataku wroga o 5% na 10 sekund. WT > Tail of Rage - Baal może rzucać Hell Rage |
![]() | Zdolności dowódcy: Long Tail - Daje 5% szansy na ogłuszenie przeciwnika. LT > Brainiac - Daje możliwość czaru Healing Aura. Dummy Banner - Możliwość rzucania zaklęcia Dummy. Amulets - Poprawia szansę na trafienie krytyczne o 10%. A > Nasty Amulets - Daje czar Portal. |
![]() | Zdolności maga: Hands of Terror - 5% szansy na wzbudzenie strachu udanym atakiem. HoT > Croocket Fingers - Baal może rzucać zaklęcie Rot. Staff of Motivation - Baal może rzucać czar Demonic Whip. Hastening - Atak Baala przyspiesza o 15%. H > Braided Beard - Baal dostaje zaklęcie Lightning Storm. |
Zaklęcia
Koszt zaklęcia jest w jednostkach Mana.
Ikona | Opis zaklęcia |
![]() | Summon Worker (Koszt: 50) Przyzywa Robotnika, który pojawia się gdzieś w pobliżu |
![]() | Teleportation (Koszt: 5, Cooldown: ~2s) Teleportuje oddziały i Baala do miejsc, gdzie już byłeś. Powoduje obniżenie Agresywności o 5 punków, chyba że mamy runę która temu zapobiega. |
![]() | Ligthning (Koszt: 100) Powoduje mały grom, który zadaje 100 punktów obrażeń. |
![]() | Exploding Turkey (Koszt: 125) Przywołuje indyka, który biega po polu bitwy i eksploduje gdy zostanie zaatakowany. Zadaje 80 punktów obrażeń każdemu wrogowi w obszarze 5 metrów. Jest traktowany jak pułapka, więc można go aktywować wyłącznie w swoim lochu i wlicza się do ogólnej liczby pułapek. |
![]() | Absolution (Koszt: 75) Powoduje eksplozję wskazanej przyjaznej jednostki, co uleczy wszystkie jednostki w pobliżu o 100 HP. |
![]() | Absorb (tylko Wojownik)(Koszt: 125, Cooldown: 1s) Zabija sojuszniczą jednostkę i daje Baalowi jej punkty zycia. |
![]() | Whirlwind (tylko Wojownik)(Koszt: 100, Cooldown: 2s) Baal atakuje wszystkie przyległe wrogie jednostki zadając każdej 100 punktów obrażeń. |
![]() | Hell Rage (tylko Wojownik)(Koszt: 150, Cooldown: 15s) Zwiększa Agresję wszystkich okolicznych przyjaznych jednostek. |
![]() | Healing Aura (tylko Dowódca)(Koszt: 150, Cooldown: 1s) Leczy wszystkie przyjazne jednostki wokół o 5 punktów życia na sekundę przez 15 sekund. |
![]() | Dummy (tylko Dowódca)(Koszt: 100, Cooldown: 1s) Zmienia wroga w kukłę. W takiej postaci ma wszystkie swoje cechy ale nie może się ruszać ani atakować. |
![]() | Portal (tylko Dowódca)(Koszt: 125, Cooldown: 1s) Przywołuje Scout'a lub Abomination na maksymalnie 30 sekund, chyba że stworzenie wcześniej zginie. |
![]() | Rot (tylko Mag)(Koszt: 125, Cooldown: 15s) Zadaje przez 15 sekund wszystkim wrogom w promieniu 3 metrów od Baala 5 punktów obrażeń na sekundę. |
![]() | Demoic Whip (tylko Mag)(Koszt: 100, Cooldown: 1s) Zwiększa pancerz, szybkość i szybkość ataku przyjaznej jednostki o 10% na 10 sekund. |
![]() | Lightning Storm (tylko Mag)(Koszt: 150, Cooldown: 1s) Baal rzuca trzy pioruny, każdy zadaje 100 obrażeń. |