Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire poradnik Impire
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Baal - Abaddon
Pod takim to dziwny mianem występuje nasz bohater. Oczywiście nasz "Advisor" nazywa go bardziej poetycko (jak na demona): Death Slayer. Na początku ma postać niewielkiego chochlika, lecz kiedy nabierze doświadczenia to przemieni się w potężnego wojownika, dowódcę lub maga, który sam pokona hordy wrogów.
Poniżej znajdziesz opis wszystkich jego zdolności.
Zdolności (skille)
Obraz zdolności | Opis zdolności (zdolności ulepszonej) |
Clawed Feet > Hooves - Baal, po trafieniu przeciwnika ma 5% (po ulepszeniu 10%) więcej szans na trafienie w ciągu 10 sekund. Big Wings > Clawed Wings - Baal po trafieniu wysysa 5 (po ulepszeniu 7) punktów życia z ofiary. Thick Skin > Scale Skin - Pancerz Baala wzrasta o 10% (20%). Efekty się nie kumulują. | |
Zdolności klasowe. Do wyboru mamy: Warrior [Wojownik] - Maszyna do zabijania solo. Commander [Dowódca] - Wspomaga swoje oddziały aurą ale też potrafi nieźle przyłożyć. Mage [Mag] - Słaby w starciu, ale jego zaklęcia rażą wielu wrogów i nadrabiają jego słabe statystyki fizyczne. | |
Zdolności wojownika: Imposing Horns - Baal powoduje krwawienie zadające 3 punkty obrażeń na sekundę przez 10 sekund. IH > Horns of Hunger - Baal zyskuje możliwość rzucania zaklęcia Absorb. Whirlwind Sword - Baal może rzucać czar Whirlwind. Weakening Touch - Baal celnym atakiem obniża skuteczność ataku wroga o 5% na 10 sekund. WT > Tail of Rage - Baal może rzucać Hell Rage | |
Zdolności dowódcy: Long Tail - Daje 5% szansy na ogłuszenie przeciwnika. LT > Brainiac - Daje możliwość czaru Healing Aura. Dummy Banner - Możliwość rzucania zaklęcia Dummy. Amulets - Poprawia szansę na trafienie krytyczne o 10%. A > Nasty Amulets - Daje czar Portal. | |
Zdolności maga: Hands of Terror - 5% szansy na wzbudzenie strachu udanym atakiem. HoT > Croocket Fingers - Baal może rzucać zaklęcie Rot. Staff of Motivation - Baal może rzucać czar Demonic Whip. Hastening - Atak Baala przyspiesza o 15%. H > Braided Beard - Baal dostaje zaklęcie Lightning Storm. |
Zaklęcia
Koszt zaklęcia jest w jednostkach Mana.
Ikona | Opis zaklęcia |
Summon Worker (Koszt: 50) Przyzywa Robotnika, który pojawia się gdzieś w pobliżu | |
Teleportation (Koszt: 5, Cooldown: ~2s) Teleportuje oddziały i Baala do miejsc, gdzie już byłeś. Powoduje obniżenie Agresywności o 5 punków, chyba że mamy runę która temu zapobiega. | |
Ligthning (Koszt: 100) Powoduje mały grom, który zadaje 100 punktów obrażeń. | |
Exploding Turkey (Koszt: 125) Przywołuje indyka, który biega po polu bitwy i eksploduje gdy zostanie zaatakowany. Zadaje 80 punktów obrażeń każdemu wrogowi w obszarze 5 metrów. Jest traktowany jak pułapka, więc można go aktywować wyłącznie w swoim lochu i wlicza się do ogólnej liczby pułapek. | |
Absolution (Koszt: 75) Powoduje eksplozję wskazanej przyjaznej jednostki, co uleczy wszystkie jednostki w pobliżu o 100 HP. | |
Absorb (tylko Wojownik)(Koszt: 125, Cooldown: 1s) Zabija sojuszniczą jednostkę i daje Baalowi jej punkty zycia. | |
Whirlwind (tylko Wojownik)(Koszt: 100, Cooldown: 2s) Baal atakuje wszystkie przyległe wrogie jednostki zadając każdej 100 punktów obrażeń. | |
Hell Rage (tylko Wojownik)(Koszt: 150, Cooldown: 15s) Zwiększa Agresję wszystkich okolicznych przyjaznych jednostek. | |
Healing Aura (tylko Dowódca)(Koszt: 150, Cooldown: 1s) Leczy wszystkie przyjazne jednostki wokół o 5 punktów życia na sekundę przez 15 sekund. | |
Dummy (tylko Dowódca)(Koszt: 100, Cooldown: 1s) Zmienia wroga w kukłę. W takiej postaci ma wszystkie swoje cechy ale nie może się ruszać ani atakować. | |
Portal (tylko Dowódca)(Koszt: 125, Cooldown: 1s) Przywołuje Scout'a lub Abomination na maksymalnie 30 sekund, chyba że stworzenie wcześniej zginie. | |
Rot (tylko Mag)(Koszt: 125, Cooldown: 15s) Zadaje przez 15 sekund wszystkim wrogom w promieniu 3 metrów od Baala 5 punktów obrażeń na sekundę. | |
Demoic Whip (tylko Mag)(Koszt: 100, Cooldown: 1s) Zwiększa pancerz, szybkość i szybkość ataku przyjaznej jednostki o 10% na 10 sekund. | |
Lightning Storm (tylko Mag)(Koszt: 150, Cooldown: 1s) Baal rzuca trzy pioruny, każdy zadaje 100 obrażeń. |