Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Impire - poradnik do gry

Impire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire poradnik Impire

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Baal - Abaddon

Pod takim to dziwny mianem występuje nasz bohater - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Pod takim to dziwny mianem występuje nasz bohater. Oczywiście nasz "Advisor" nazywa go bardziej poetycko (jak na demona): Death Slayer. Na początku ma postać niewielkiego chochlika, lecz kiedy nabierze doświadczenia to przemieni się w potężnego wojownika, dowódcę lub maga, który sam pokona hordy wrogów.

Poniżej znajdziesz opis wszystkich jego zdolności.

Zdolności (skille)

Obraz zdolności

Opis zdolności (zdolności ulepszonej)

Clawed Feet > Hooves - Baal, po trafieniu przeciwnika ma 5% (po ulepszeniu 10%) więcej szans na trafienie w ciągu 10 sekund - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Clawed Feet > Hooves - Baal, po trafieniu przeciwnika ma 5% (po ulepszeniu 10%) więcej szans na trafienie w ciągu 10 sekund.

Big Wings > Clawed Wings - Baal po trafieniu wysysa 5 (po ulepszeniu 7) punktów życia z ofiary.

Thick Skin > Scale Skin - Pancerz Baala wzrasta o 10% (20%). Efekty się nie kumulują.

Zdolności klasowe - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Zdolności klasowe. Do wyboru mamy:

Warrior [Wojownik] - Maszyna do zabijania solo.

Commander [Dowódca] - Wspomaga swoje oddziały aurą ale też potrafi nieźle przyłożyć.

Mage [Mag] - Słaby w starciu, ale jego zaklęcia rażą wielu wrogów i nadrabiają jego słabe statystyki fizyczne.

Zdolności wojownika - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Zdolności wojownika:

Imposing Horns - Baal powoduje krwawienie zadające 3 punkty obrażeń na sekundę przez 10 sekund.

IH > Horns of Hunger - Baal zyskuje możliwość rzucania zaklęcia Absorb.

Whirlwind Sword - Baal może rzucać czar Whirlwind.

Weakening Touch - Baal celnym atakiem obniża skuteczność ataku wroga o 5% na 10 sekund.

WT > Tail of Rage - Baal może rzucać Hell Rage

Zdolności dowódcy - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Zdolności dowódcy:

Long Tail - Daje 5% szansy na ogłuszenie przeciwnika.

LT > Brainiac - Daje możliwość czaru Healing Aura.

Dummy Banner - Możliwość rzucania zaklęcia Dummy.

Amulets - Poprawia szansę na trafienie krytyczne o 10%.

A > Nasty Amulets - Daje czar Portal.

Zdolności maga - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Zdolności maga:

Hands of Terror - 5% szansy na wzbudzenie strachu udanym atakiem.

HoT > Croocket Fingers - Baal może rzucać zaklęcie Rot.

Staff of Motivation - Baal może rzucać czar Demonic Whip.

Hastening - Atak Baala przyspiesza o 15%.

H > Braided Beard - Baal dostaje zaklęcie Lightning Storm.

Zaklęcia

Koszt zaklęcia jest w jednostkach Mana.

Ikona

Opis zaklęcia

Summon Worker (Koszt: 50) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Summon Worker (Koszt: 50)

Przyzywa Robotnika, który pojawia się gdzieś w pobliżu

Teleportation (Koszt: 5, Cooldown: ~2s) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Teleportation (Koszt: 5, Cooldown: ~2s)

Teleportuje oddziały i Baala do miejsc, gdzie już byłeś. Powoduje obniżenie Agresywności o 5 punków, chyba że mamy runę która temu zapobiega.

Ligthning (Koszt: 100) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Ligthning (Koszt: 100)

Powoduje mały grom, który zadaje 100 punktów obrażeń.

Exploding Turkey (Koszt: 125) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Exploding Turkey (Koszt: 125)

Przywołuje indyka, który biega po polu bitwy i eksploduje gdy zostanie zaatakowany. Zadaje 80 punktów obrażeń każdemu wrogowi w obszarze 5 metrów. Jest traktowany jak pułapka, więc można go aktywować wyłącznie w swoim lochu i wlicza się do ogólnej liczby pułapek.

Absolution (Koszt: 75) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Absolution (Koszt: 75)

Powoduje eksplozję wskazanej przyjaznej jednostki, co uleczy wszystkie jednostki w pobliżu o 100 HP.

Absorb (tylko Wojownik)(Koszt: 125, Cooldown: 1s) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Absorb (tylko Wojownik)(Koszt: 125, Cooldown: 1s)

Zabija sojuszniczą jednostkę i daje Baalowi jej punkty zycia.

Whirlwind (tylko Wojownik)(Koszt: 100, Cooldown: 2s) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Whirlwind (tylko Wojownik)(Koszt: 100, Cooldown: 2s)

Baal atakuje wszystkie przyległe wrogie jednostki zadając każdej 100 punktów obrażeń.

Hell Rage (tylko Wojownik)(Koszt: 150, Cooldown: 15s) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Hell Rage (tylko Wojownik)(Koszt: 150, Cooldown: 15s)

Zwiększa Agresję wszystkich okolicznych przyjaznych jednostek.

Healing Aura (tylko Dowódca)(Koszt: 150, Cooldown: 1s) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Healing Aura (tylko Dowódca)(Koszt: 150, Cooldown: 1s)

Leczy wszystkie przyjazne jednostki wokół o 5 punktów życia na sekundę przez 15 sekund.

Dummy (tylko Dowódca)(Koszt: 100, Cooldown: 1s) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Dummy (tylko Dowódca)(Koszt: 100, Cooldown: 1s)

Zmienia wroga w kukłę. W takiej postaci ma wszystkie swoje cechy ale nie może się ruszać ani atakować.

Portal (tylko Dowódca)(Koszt: 125, Cooldown: 1s) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Portal (tylko Dowódca)(Koszt: 125, Cooldown: 1s)

Przywołuje Scout'a lub Abomination na maksymalnie 30 sekund, chyba że stworzenie wcześniej zginie.

Rot (tylko Mag)(Koszt: 125, Cooldown: 15s) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Rot (tylko Mag)(Koszt: 125, Cooldown: 15s)

Zadaje przez 15 sekund wszystkim wrogom w promieniu 3 metrów od Baala 5 punktów obrażeń na sekundę.

Demoic Whip (tylko Mag)(Koszt: 100, Cooldown: 1s) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Demoic Whip (tylko Mag)(Koszt: 100, Cooldown: 1s)

Zwiększa pancerz, szybkość i szybkość ataku przyjaznej jednostki o 10% na 10 sekund.

Lightning Storm (tylko Mag)(Koszt: 150, Cooldown: 1s) - Baal - Abaddon | Opis elementów gry | Impire - Impire - poradnik do gry

Lightning Storm (tylko Mag)(Koszt: 150, Cooldown: 1s)

Baal rzuca trzy pioruny, każdy zadaje 100 obrażeń.