The Slayer of Giant-Killers | Rozdział II - The Once and Coming King | Impire poradnik Impire
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
The Slayer of Giant-Killers
Ta misja kończy Akt II.
Po naszym lochu pałęta się kilkunastu bohaterów. Warto się nimi zająć, choć nie jest to konieczne do ukończenia zadania.
Zadanie główne: Protect the Capital
Zadanie od razu rusza z kopyta - masz zaledwie pół godziny na zbudowanie jak najlepszej armii. Dokładnie tyle czasu zajmie armii króla dotarcie na przedmieścia twojej stolicy.
Musisz zbudować armię - najlepiej przeznaczaj punkty DEC na najlepsze jednostki oraz na wykupienie dodatkowego oddziału (jeśli masz odpowiednią runę). Nie uda ci się pewnie zdobyć piątego oddziału (za 150 sztuk złota) ale z czterema dość dobrze wyszkolonymi bez problemu powinieneś sobie poradzić. Ważne byś miał odpowiednią ilość jednostek skupiających na siebie ogień (np. Overlordów) i Priesty na 3 poziomie - wtedy mogą leczyć i walczyć jednocześnie.
Gdy minie wyznaczony czas przenieś się na przedpola twojej stolicy i pokonaj stojące tam oddziały. Będziesz musiał zgładzić trzy fale wrogów, łącznie około 50 bohaterów.
Twoim celem jest obrona trzech portali. Jeden z nich (środkowy) jest pokazany na obrazku powyżej. Masz nie dopuścić do nich bohaterów idących pojedynczo i podwójnie z góry. Dopuścić do przejścia możesz zaledwie dziewięciu. Jednak pojawi się zadanie, które do pomyślnego zakończenia wymaga aż pięciu przepuszczonych.
Kiedy pokonasz trzy fale wrogów (pilnuj jednostek, mogą szybko zginąć przy zagęszczeniu wrogów), pojawi się Król Thyvid Bannister. W trakcie krótkiej rozmowy zaproponuje Baalowi dołączenie do niego. Oczywiście twój demon znowu ma dylemat, lecz pozostaje przy swoim "panu" (ten będzie szczerze zaskoczony lojalną postawą demona).
Król jest ciężkim przeciwnikiem - posiada (jak każdy boss) dużo życia i ciężki młot. Potrafi zadać w krótkim czasie obrażenia, które powalą nasze słabsze jednostki, takie ja Berserki i Championy. Warto mieć jakieś jednostki w odwodzie, bo jeśli nie zabijemy go w przeciągu dwóch minut sprowadzi posiłki, które zrobią niezłe zamieszanie. Zabicie go jest końcem aktu II.
Zadanie dodatkowe: Weapon Carawan
Wyślij rajd do wozu z bronią. Strzeż się jednak - wóz wygląda podejrzanie i zapewne jest pułapką. Wyślij tam bardzo silny oddział który będzie musiał poradzić sobie z dwoma wrogimi.
Każda jednostka która przeżyje tą obławę uzyska najlepszą broń.
Zadanie dodatkowe: Romantic Dinner
Baal wpadł w oko jednej z sukkubów zapoznanych przez zmienioną księżniczkę. Owa demoniczna dama zaproponowała pomoc jeśli Baal zje z nią romantyczna kolację. Obowiązkowo przy świecach!
Musisz znaleźć trzy składniki ideału - odpowiedni kwiat (z naszego lochu), serce dziewicy (z wykonanego rajdu na wioskę) oraz esencję życia ze szlachetnego bohatera (wyślij jakiegoś do ekstraktora).
Kiedy Baal dotrzyma swojej części umowy sukkub przywoła dodatkowo trzy Cerbery i przejdzie w twoje władanie. Wszystkie cztery jednostki mają najlepszą broń i najlepszy pancerz. Jednak Piekielne psy są dość słabe w obronie i szybko zginą. Niestety.
Zadanie dodatkowe: Deliberate Slip-Up
Agent F.A.K.E. Znowu ma do nas zastrzeżenia, ale widzi progres. Zleca nam tym razem, abyśmy przepuścili do miasta pięciu bohaterów na umarciu.
Zadanie jest dość trudne. Musimy ubić tych bohaterów do około jednej czwartej życia (im mniej tym lepiej) i odsunąć wszystkie oddziały od nich wpuszczając ich do portalu. Zabijamy wszystkich kleryków - oni się leczą i zwykle się nie wliczą do zadania.
Pamiętaj jednak że masz limit dziewięciu przepuszczonych bohaterów! Gdy przez portal przejdzie dziesiąty zakończysz misje niepowodzeniem.