Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Impire - poradnik do gry

Impire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

For Whom the Cowbell Tolls | Rozdział II - The Once and Coming King | Impire poradnik Impire

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

For Whom the Cowbell Tolls

To jest pierwsza misja nowego Aktu. Dostajesz dostęp do Monster Den.

Strażnicy skarbów to: Fire Warlock i Albino Ratman.

Zadanie główne: Become Clan Chief

Zadanie wymaga zabicia Szefa klanu o wdzięcznym imieniu Red Bull.

Pierwszym punktem jest dostanie się do wnętrz i podziemi pod piramidą Byczka. Najlepiej jest uporać się najpierw ze wszystkimi problemami na podwórku a dopiero potem przedostać się do sąsiadujących podziemi.

Kiedy już się tam dostaniesz rozglądnij się po okolicy i zajrzyj w każda dziurę - dostaniesz kilkadziesiąt sztuk złota ze skrzyń a także spotkasz niezadowolonego brata Red Bulla - Red Fajv, który zaproponuje ci pomoc i jednego Minotaura do kompanii za wygodną sofę stojącą w biurze Oscara. Pokaże nam on lokalizację niezbędnego Talizmanu, który pozwoli nam przeżyć w komnacie Byczka.

Podczas łażenia po podziemiach napotkasz kilka grup minotaurów, które nie powinny sprawić ci problemów. Największym problemem będzie dla ciebie otwarcie bramy do komnaty tronowej i zabicie samego Red Bulla.

Aby dostać się do wnętrz musisz ułożyć kolorową zagadkę w kolejności jak na podanym rysunku - For Whom the Cowbell Tolls | Rozdział II - The Once and Coming King | Impire - Impire - poradnik do gry

Aby dostać się do wnętrz musisz ułożyć kolorową zagadkę w kolejności jak na podanym rysunku. Nie ma znaczenia czy od prawej czy od lewej. Wskazówki Oscara są w tym miejscu niewiele warte, bo nie da się ich odsłuchać jeszcze raz. Poza tym są dość mętne.

Kiedy pokonasz już tą przeszkodę wtedy możesz wejść do sali tronowej. Jednak zanim skierujesz tam swoje pazurzaste łapki warto wysłać jeden z oddziałów by zdobył Tonic of Tremenduosness.

Pierwszy portal przeteleportuje go do jamy z kwasem i obniży porządnie jego życie - tylko silne jednostki przetrwają - For Whom the Cowbell Tolls | Rozdział II - The Once and Coming King | Impire - Impire - poradnik do gry

Pierwszy portal przeteleportuje go do jamy z kwasem i obniży porządnie jego życie - tylko silne jednostki przetrwają. W drugiej komnacie musisz zabić Bohatera, który broni skrzyni. Tonik jest ważny - podnosi obrażenia Baala kilka-kilkanaście razy!

Sama walka z Byczkiem jest wymagająca - do jego pokoju może wejść tylko Baal - For Whom the Cowbell Tolls | Rozdział II - The Once and Coming King | Impire - Impire - poradnik do gry

Sama walka z Byczkiem jest wymagająca - do jego pokoju może wejść tylko Baal. Każda inna jednostka jest automatycznie zabijana przez kulę ustawioną obok wejścia. Dodatkowo pojawiają się dodatkowe Minotaury, które z wielką werwą atakują wszystko w zasięgu. Kiedy takie stadko cię namierzy warto wtedy podejść do twoich oddziałów czekających za ścianą w komnacie gdzie był portal.

Sama walka z nim może zająć kilka minut ale nie jest jakoś strasznie wyczerpująca.

Zadanie dodatkowe: Slaughter Chics

Po wizycie Agenta F.A.K.E., na której Oscar dostał niezły ochrzan za spowodowanie dobra (chociaż robił same złe uczynki), nasz Advisor dostaje zadanie zamordowania... kurczaków. Dokop się do pomieszczeń z gdaczącym zwierzyńcem i rozpocznij mord. Do zabicia jest 17 sztuk drobiu.

Zadanie dodatkowe: Raid Hermits

Wykonaj rajd na powierzchni do miejsca wyglądającego jak góra. Mieszkają tam pustelnicy, których widziano ostatnio ze skrzynią pełna ciekawej zawartości. Oczywiście warto się tą zawartością zaopiekować.

Po odbyciu Pielgrzymki okaże się, że w skrzyni nie było złota, tylko stare papiery z jakimś zapomnianym traktatem. Oscar chętnie umieści je sobie w bibliotece.

Zadanie dodatkowe: Get Weapons

Zadanie jest dość podstępne - mamy wykonać rajd na opuszczony wóz z bronią. Okazuje się jednak, że to pułapka. Twój oddział wróci poturbowany oraz bez broni. Zarówno tej po którą miał pójść jak i tej którą miał założoną.