Jednostki - Minions | Opis elementów gry | Impire poradnik Impire
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Jednostki - Minions
Tutaj znajdziesz opis jednostek - Minionów. Te jednostki są dostępne od początku wraz z postępami w grze. Utrzymujemy je także wtedy gdy pod koniec trzeciego aktu wybieramy Oscara na swojego doradcę.
Te jednostki powstają w Żłobku (Nursery).
Ikona i podstawowe informacje | Nazwa, Koszt w punktach DEC, opis |
Berserker. DEC: 0 (dostępny od początku) Bardzo porządna jednostka. Na trzecim poziomie nieźle sprawdza się nawet przeciwko silnym wrogom. Oczywiście powinien mieć odpowiednią przewagę liczebną. | |
Scout. DEC: 1 Łucznik z długim zasięgiem. Gdy jest w dużej grupie może narobić szkód, lecz jego marne zasoby HP skutecznie pozbawiają go skuteczności. Poza tym w lochu raczej nigdy nie ma możliwości wykorzystania całego zasięgu, a koszt w materiałach także jest nie na rękę. Zwykle jest eliminowany w pierwszej kolejności przez wrogów a ginie od 3-4 ciosów. | |
Champion. DEC: 3 Mały Imp z WIELKIM mieczem. Pomimo chucherkowatej postury jest bardzo dobry w tym co robi - zadaje duże obrażenia. Jedynie mierzi to, że do jego powołania potrzeba materiałów a nie grzybów. Warto mieć inną jednostkę w oddziale, która skupi na sobie obrażenia. | |
Priest. DEC: 5 Jest to najbardziej użyteczna jednostka w grze. Jako jedyna z Minionów potrafi leczyć swoich kompanów. Poza tym potrafi zrobić niezłe zamieszanie. Bruździ jednak niewielka ilość punktów życia. Powinna być wykupywana z Index Dungeonis jako pierwszy element w ogóle. | |
Overlord. DEC: 5 Przydatny tank. Jest bardzo dobry do skupiania na sobie obrażeń wroga. Przydaje się mu w tym porządny Armor. Kiedy planujesz wypady poza loch powinien znaleźć się w którymś oddziale. |
Do tych jednostek potrzebujesz Knajpy (Dive).
Ikona i informacje podstawowe | Nazwa, Koszt w punktach DEC, opis |
Shaman. DEC: 0 (dostępna od razu) Jednostka która razi wrogów piorunami oszałamiającymi. W dużej grupie mogą zatrzymać kilku (2-3) wrogów, lecz kiedy ci już dotrą do nich to zaczyna się rzeź. Mało punktów życia nie przysparza Shamanom dużej popularności. Jedynym dobrym aspektem jest to, że pojawia się najczęściej jako Free Unit kiedy dwóch lub więcej Robotników gra w Dive. | |
Warlock. DEC: 1 Podobnie jak Shamani Warlock'owie dają wrogom popalić (dosłownie) lecz ich mikroskopijna ilość HP skutecznie eliminuje ich z pola walki. | |
Ratman. DEC: 3 Ich umiejętność otrucia wroga jest przydatna. Poza tym nie są jakąś dobrą jednostką - mają mało pancerza i zadają mniej obrażeń niż Kapłani. Broni ich to, że są tworzeni za tanie Grzyby, przez co ich utrata nie boli aż tak bardzo. | |
Minotaurus. DEC: 5 Przewymiarowany odpowiednik Overlorda - tamten to chodząca forteca, ten z kolei - istna maszyna do zabijania. Niestety ma to też swoje wady - kiedy wróg skupi na nim swoje ciosy zginie zaskakująco szybko, bo nie ma pancerza. Chroni go tylko duża ilość życia. Na dodatek cena w Materiałach jest bardzo wygórowana. |
Ulepszenia
Broń:
Ulepszenie broni pierwszego poziomu daje +2 do obrażeń i kosztuje 5 jednostek Materiałów.
Ulepszenie drugiego poziomu daje +6 do obrażeń i kosztuje 10 jednostek Materiałów.
Pancerz:
Ulepszenie pierwszego poziomu daje +10 do pancerza i kosztuje 5 Materiałów.
Ulepszenie drugiego poziomu daje +20 do pancerza i kosztuje 10 Materiałów.
Maskotki:
Shredder - +20% do obrażeń
Sheller - +10% do pancerza
Hater - jednostki regenerują punkt agresji co 6 sekund.