Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Impire - poradnik do gry

Impire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

A Fine Day to Kill | Rozdział IV - The Lord of the Kings (wariant B) | Impire poradnik Impire

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

A Fine Day to Kill

Zadanie główne: KBI Disruption

Zadanie polega na zdobyciu informacji dotyczących Suwerena. Najpierw musisz rozbudować swój loch, co w praktyce sprowadza się do tego, żebyś dokopał się do przejść prowadzących do KBI.

Kiedy tego dokonasz dostaniesz zadanie zniszczenia czterech kul teleportacyjnych - przez to dostaniesz się do środka. Kiedy już tego dokonasz dostaniesz zadanie znalezienia kompromitujących informacji o Suwerenie.

Należy zniszczyć kilka regałów - wypadną z nich (lub nie) zwoje z zapiskami - A Fine Day to Kill | Rozdział IV - The Lord of the Kings (wariant B) | Impire - Impire - poradnik do gry

Należy zniszczyć kilka regałów - wypadną z nich (lub nie) zwoje z zapiskami. Potrzebujesz pięć sztuk.

Kiedy będziesz miał już wszystkie okaże się, że są zaszyfrowane pod postacią listów miłosnych - A Fine Day to Kill | Rozdział IV - The Lord of the Kings (wariant B) | Impire - Impire - poradnik do gry

Kiedy będziesz miał już wszystkie okaże się, że są zaszyfrowane pod postacią listów miłosnych. Musisz zaczerpnąć języka u ben Aparta - znajdziesz tego agenta obtoczonego beczkami z prochem w pomieszczeniu na rogu. Jego pokonanie nie powinno sprawiać trudności doświadczonym oddziałom. Jednak trzeba uważać - gość rzuca czar powodujący strach przez co nasze jednostki wpadają na materiały wybuchowe.

Zadanie dodatkowe: The Small Council

Kiedy zaczniesz się przedzierać do środka komat KBI, u biurka Velveta pojawi się piękne elfie dziewczę, które zażąda po pierwsze ciszy, a po drugie pewnego urządzenia, które jest przechowywane w pomieszczeniu u agentów.

Aby się dostać do pomieszczenia potrzebujesz znaleźć kod który składa się z trzech kolorów. Przeszukaj w tym celu trzy półki. Kiedy już masz kod musisz go ustawić na pochodniach (podobnie jak w misji z minotaurami).

Kiedy ustawimy kod, bramka się otworzy, a my otrzymamy dostęp do urządzenia - A Fine Day to Kill | Rozdział IV - The Lord of the Kings (wariant B) | Impire - Impire - poradnik do gry

Kiedy ustawimy kod, bramka się otworzy, a my otrzymamy dostęp do urządzenia. Mamy teraz wybór: oddać urządzenie czy nie oddać?

Zadanie dodatkowe: Security Bypass

Zadanie polega na znalezieniu i pociągnięciu za dwie dźwignie i włączeniu pewnego zabezpieczenia w komnatach KBI. Dzięki temu nie zwali się nam na głowę horda agentów, którzy pędzą do nas na złamanie karku.