Causing the Disease | Rozdział I - The Dark Arising | Impire poradnik Impire
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Causing the Disease
Ta misja nadal posiada pewne elementy samouczka. Jednak zadanie jest tutaj trudniejsze. Także zaczyna się zabawa z wykonywaniem osiągnięć by odblokowywać elementy gry. Od teraz bohaterowie stanowią ważny surowiec treningowo - okupowy, ale też stosują ulepszone techniki dostawania się do naszego lochu - stawiają drabiny pojawiające się w losowych miejscach.
Zadanie główne: Spread Entrax
Zadanie wymaga od nas na początku abyśmy wykonali Rajd na powierzchnię do miejsca zwanego City Hall's Archives. Wyekwipuj i posil oddział i wyślij go na wycieczkę w tamto miejsce.
Gdy wróci, będziesz musiał zabrać się za eksplorację okolicznych podziemi. Na odkrytym już terenie widnieje sześć pomieszczeń. Trzy z nich to pokoje, które możesz naprawić i włączyć do swojego podziemnego królestwa. Są to: Warsztat, Więzienie i Sala treningowa. W jednym z nich jest stół z kartami. W dwóch pozostałych znajdują się skrzynie ze skarbami.
W większość z nich znajdziesz po dwa - trzy Szkielety które są bardzo słabymi jednostkami strzelającymi. Pokonasz każdą z takich grupek pojedynczym oddziałem. Jednak przy otwieraniu skrzyń strzeż się - pojawi się Fire Warlock.
Potrafi roznieść oddział oraz Baala bardzo szybko. Przy tym posiada dużą ilość życia. Dobrą taktyką na takiego wroga jest zaatakowanie go całą siłą (dwa oddziały) i ubicie go do mniej więcej połowy, wyteleportowanie oddziałów i uzupełnienie strat, a następnie ponowne zaatakowanie wroga. W międzyczasie można poprawić mu Piorunem, co zatrzyma jego punkty życia na mniej więcej stałym poziomie. Z każdej skrzyni zdobędziemy w ten sposób 10 sztuk złota.
Przede wszystkim musimy dostać się do pomieszczenia z drzwiami - przejdziemy przez nie do kanałów. Dostaniemy tutaj nowe zadanie (Scirazzia's Heirloom). Teraz możemy swobodnie eksplorować kanały pod miastem. Co kawałek będziemy atakowani przez Ratmanów, ale nie stanowią oni dużego zagrożenia, chyba że naraz zaatakują nas dwa oddziały.
Kiedy zgłębimy się w kanały dostaniemy zaznaczone miejsca gdzie musimy podstawić truciznę.
Zadanie to nie jest zbytnio wymagające - mamy siedem miejsc gdzie trzeba podstawić trutkę. Do jednego miejsca się tak łatwo nie dostaniemy - musimy znaleźć dwie dźwignie by otworzyć drzwi.
W lochach znajdziemy kilka oddziałów Ratmanów i bohaterów. Nie powinny sprawić problemów jeśli dbasz by oddziały były pełne i w pełni sprawne, czyli najedzone. Jedyny problemem może być Wielki Ratman znajdujący się w zamkniętym pomieszczeniu.
Jeśli jednak masz trzy porządnie wyszkolone oddziały (na 3 poziomie) to nie będziesz miał problemów z przeciwnikiem.
Zadanie dodatkowe: Basic Rooms
Podstawy - mieć wojsko. Aby ukończyć to zadanie należy należy wybudować Żłobek i Kuchnię.
Zadanie dodatkowe: Scirazzia's Heirloom
Piękna i mądra? Taka jest Uczennica Śmierci. To zadanie wymaga dokopania się do pomieszczenia ze stołem z kartami. Jest tam trzech bohaterów których trzeba pokonać, aby nasza dama dostałe zwoje wiano.
Zadanie dodatkowe: Smuggling Booze
W jednym z pomieszczeń w kanałach spotkasz trzech bohaterów pilnujących sporej ilości beczek. Po ich pokonaniu dostaniesz to zadanie. Wykonaj rajd na wioski by zmusić wieśniaków do sprzedaży twojego trunku. Potrzebujesz wykonać sześć rajdów - trzy aby zmusić karczmarzy do rozpowszechnienia twojego alkoholu i drugie trzy (z limitem czasowym) aby odebrać należne pieniążki.
Zadanie dodatkowe: Healing Caravan
To zadanie pojawi się po umieszczeniu kilku beczek w kanałach. Aby je ukończyć musisz w Warsztacie stworzyć truciznę i zatruć nią Karawanę podczas rajdu. Trzeba mieć dobrze wyszkolony oddział żeby wysłać go na ta misję.