No Peace for the Wicked | Rozdział IV - The Lord of the Kings (wariant B) poradnik Impire
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
No Peace for the Wicked
To ostatnia misja "dobrej" kampanii.
Lecz, sądząc po czynach Velveta, on też nie ominie smażenia się w gorejącym garze ze smołą... Tylko co czarniejsze - On czy smoła?
Zadanie główne: Conquer the Throne
Naszym zadaniem jest zabicie Suverena - ostatecznego władcy Ardanii. Samo zadanie nie jest trudne, lecz droga jest trudna i wyboista.
Po pierwsze musisz zaatakować zamek - wejdź po prostu do środka. Po chwili dotrzesz do sali z chorągwią. Po drugiej stronie środkowego pomieszczenia jest podobna - musisz utrzymać je przez czas co najmniej 30 sekund by otworzyć bramy do środka. Ten czas nie musi być jednym ciągiem, choć jeśli stracisz oby dwie naraz wtedy czas liczy się od początku.
Kiedy już dostaniesz się do środka musisz wybić znajdujących się tam bohaterów i zniszczyć niebieskie kule teleportacyjne. Jest ich pięć przy pięciu portalach. Kiedy się z tym uporasz otworzy się dalsze przejście.
Teraz masz dwa zadania - musisz przetrwać bliskie spotkanie z kwasem i rozwiązać zagadkę.
Pokoje z kwasem są we wschodnim skrzydle - jeśli masz oddział wyposażony w magiczną zbroję powinien bez problemu przetrwać każdy pokój. Pamiętaj tylko by dać mu czas na uzdrowienie!
Zagadka polega na zgaszeniu wszystkich pochodni. Dźwignie odwracają działanie pochodni tej przy której stoją i wszystkich sąsiednich w liniach prostych, ale nie po skosie.
Aby to zrobić należy postąpić tak jak pokazano na powyższym obrazku i ruszać dźwignie w podanej kolejności lub w takiej: najpierw narożne wkoło a potem na końcu środkowy. Oczywiście zadanie jest odwracalne - nie ważne czy zaczniesz od lewej czy prawej strony.
Za każdym razem zyskasz dostęp do pomieszczenia w danym skrzydle - musisz przełożyć w nim dźwignię, aby dostać się do pomieszczenia z Suverenem.
Suverena pilnuje Earth Golem - jest to słaby przeciwnik dla pięciu wyćwiczonych oddziałów, choć ma sporą liczbę punktów życia i zabicie go zajmie trochę czasu. Natomiast Suverena należy zostawić, aż rozłoży wszystkie działa - niestety kiedy nasze oddziały się do nich zbliżają to porządnie obrywają.
Sam Suveren ma mało punktów życia lecz zadaje porządne obrażenia obszarowe - w ciągu kilku chwil potrafi położyć słabsze jednostki.
Kiedy ostatni wróg zginie... Będziesz nieco zaskoczony kiedy Velvet powie: Czy jest coś o czym mi nie powiedziałeś?