Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Impire - poradnik do gry

Impire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Be Slick or be Dead | Rozdział IV - The Lord of the Kings (wariant A) | Impire poradnik Impire

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Be Slick or be Dead

Ta misja jest jedną z ciekawszych w grze - jeśli zaczniesz ją wykonywać musisz być szybki.

Zadanie główne: KBI Disruption

Zadanie polega na zaatakowaniu w odpowiedniej kolejności czterech kolorowych pomieszczeń do których wejściem są teleporty położone w twoim lochu a chronione przez trzech agentów KBI.

Robienie hałasu w tych komnatach ma na celu odwrócenie uwagi od szpiega, który ma wykraść dla nas pewne informacje z archiwów KBI - Be Slick or be Dead | Rozdział IV - The Lord of the Kings (wariant A) | Impire - Impire - poradnik do gry

Robienie hałasu w tych komnatach ma na celu odwrócenie uwagi od szpiega, który ma wykraść dla nas pewne informacje z archiwów KBI.

Jeśli go złapią - nic straconego po chwili znów się pojawi a ty będziesz musiał zaatakować komnatę do której chciał się dostać.

Kiedy już znajdzie wszystkie potrzebne informacje będzie chciał się wydostać - Be Slick or be Dead | Rozdział IV - The Lord of the Kings (wariant A) | Impire - Impire - poradnik do gry

Kiedy już znajdzie wszystkie potrzebne informacje będzie chciał się wydostać. Złapie go jednak główny agent - ben Apart. Twoim celem jest zabicie gościa.

Jednak najpierw musisz się dostać do środka - zniszcz wszystkie kule teleportacyjne w kolorowych komnatach a otworzysz drzwi do wnętrz KBI. W największej (tam gdzie złapano szpiega) znajdziesz agenta obtoczonego beczkami z prochem. Jego pokonanie nie powinno sprawiać trudności doświadczonym oddziałom. Jednak trzeba uważać - gość rzuca czar powodujący strach przez co nasze jednostki wpadają na materiały wybuchowe.

Zadanie dodatkowe: The Small Council

Kiedy zaczniesz się przedzierać do środka komat KBI, u biurka Oscara pojawi się piękne elfie dziewczę, która zażąda po pierwsze ciszy, a po drugie pewnego urządzenia, które jest przechowywane w pomieszczeniu u agentów.

Aby się dostać do pomieszczenia potrzebujesz znaleźć kod który składa się z trzech kolorów. Przeszukaj w tym celu trzy półki. Kiedy już masz kod musisz go ustawić na pochodniach (podobnie jak w misji z minotaurami).

Kiedy ustawimy kod, bramka się otworzy, a my otrzymamy dostęp do urządzenia - Be Slick or be Dead | Rozdział IV - The Lord of the Kings (wariant A) | Impire - Impire - poradnik do gry

Kiedy ustawimy kod, bramka się otworzy, a my otrzymamy dostęp do urządzenia. Mamy teraz wybór: oddać urządzenie czy nie oddać?