Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Impire - poradnik do gry

Impire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Seek and Retrive | Rozdział I - The Dark Arising | Impire poradnik Impire

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Seek and Retrive

Ta misja kończy Akt I. Dostajesz w niej dostęp do komnat: Extractor i Arcanium.

Strażnicy skarbów w twoim lochu to Fire Warlock, z którym powinieneś sobie bez problemu poradzić oraz Overlord (nieco podrasowany). Po pokonaniu tego drugiego i po otwarciu jego skrzyni pojawią się jeszcze dwie zjawy: Priest Soul i Overlord Soul. Razem stanowią ciężką artylerię i dwa oddziały mogą mieć problem z ich pokonaniem.

Zadanie główne: Dust of Broken Hearts

Oscar chce abyś znalazł dla niego jakąś Urnę z prochami Złamanych serc. Jest to bardzo potężny artefakt.

Na początku musisz wykonać rajd na powierzchnię i "zachęcić" jakiegoś archeologa by pomógł ci przy wykopaliskach. Wyślij dowolny oddział do znacznika wyglądającego jak ruiny.

Kiedy twoi pobratymcy wrócą, archeolog będzie stał przed bramą na zewnątrz - Seek and Retrive | Rozdział I - The Dark Arising | Impire - Impire - poradnik do gry

Kiedy twoi pobratymcy wrócą, archeolog będzie stał przed bramą na zewnątrz.

Teraz będziesz musiał go eskortować do czterech miejsc rozrzuconych po całej mapie. Nie musisz się o niego martwić. Pozostała mu szczątkowa inteligencja i nie pcha się w środek walki. A nawet jeśli to wrodzy bohaterowie go nie atakują. A będziesz musiał wybić ich sporo. Dwa dobrze wyszkolone oddziały to absolutne minimum.

Kiedy skończysz oprowadzać archeologa po całym obszarze misji okaże się, że do otwarcia krypty potrzeba dwóch kluczy. Ich lokacje zostaną zaznaczone na mapie świata. Jednak poczekaj chwilę a dostaniesz wiadomość, że te klucze to bujda.

Na mapie pojawią się nowi wrogowie a ty musisz znowu eskortować archeologa do drzwi krypty.

Kiedy otworzą się drzwi krypty (co nastąpi z wielkim hukiem) poznasz przemiłą damę o imieniu Xaphyna the Lich Queen - Seek and Retrive | Rozdział I - The Dark Arising | Impire - Impire - poradnik do gry

Kiedy otworzą się drzwi krypty (co nastąpi z wielkim hukiem) poznasz przemiłą damę o imieniu Xaphyna the Lich Queen. Zaproponuje ona Baalowi spółkę, na co ten się nie zgodzi uzasadniając wybór tym, że Oscara da się łatwiej kontrolować.

Walka z Królową Liczą (?) jest dość trudna. Zaatakuj ją całymi siłami. Kiedy jej życie spadnie do połowy, wyteleportuje się, uzdrowi odrobinę i przywoła cztery Szkielety. One stają się teraz celem numer jeden - dopóki chociaż jeden z nich "żyje", Xaphyna jest odporna na ciosy. Kiedy znowu zaczniesz walkę z nią - przywoła jeszcze cztery Wraithy. Są one silniejsze i atakują wręcz. Także teraz, dopóki wszystkie nie zginą ostatecznie, to Królowa jest odporna na ciosy.

Zabicie Królowej kończy misję i Akt I

Zadanie dodatkowe: Weapon Shipment

Dostaniesz informację o karawanie transportującej broń, która rozłożyła się gdzieś w pobliżu. Złóż jej wizytę. Warto poczekać chwile i mieć na podorędziu bardzo dobry oddział. Nie ze względu na to, że jest to trudne zadanie, ale dlatego, że wszyscy wojacy którzy podążą do karawany i wrócą otrzymają najlepszy poziom ulepszenia broni.

Zadanie Dodatkowe: Cursed Skulls

Zaczyna się w trakcie bicia wrogów przy eskortowaniu Archeologa. Na mapie świata pojawią się trzy czaszki - aktywuj je a za każdą dostaniesz niezłego nieumarłego wojaka.

Zadanie dodatkowe: Goblet of Goo

Zadanie zaczyna się krótkim przerywnikiem filmowym.

Musisz na mapie znaleźć taki znacznik, jak powyżej - lecz uważaj - Seek and Retrive | Rozdział I - The Dark Arising | Impire - Impire - poradnik do gry

Musisz na mapie znaleźć taki znacznik, jak powyżej - lecz uważaj! Gdy tylko któryś z twoich oddziałów go dotknie, zostanie teleportowany do innego miejsca, gdzie spotka się kilkoma wrogami a później z Minotaurem. Prawdopodobnie uda się ujść oddziałowi z życiem. Po wygranych walkach oddział zostanie wysłany z powrotem. A ty by odebrać nagrodę musisz oddać tajemniczy przedmiot krasnoludowi.