Communications Meltdown | Rozdział IV - The Lord of the Kings (wariant A) poradnik Impire
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Communications Meltdown
Większość z wrogów w naszym lochu to bohaterowie - użyj ich do szkolenia pomagierów lub w Extraktorze.
Zadanie główne: The Council of the Cities
Mamy znaleźć trochę materiału by móc potem wygrywać jednych hrabiów przeciwko drugim. Oscar nie zgadza się na zabicie ani jednego z nich pomimo usilnych próśb Baala.
Pierwszym celem jest eksploracja katakumb pod miejscem gdzie parowie obradują. Zabijemy kilku rycerzy i otworzymy dwie - trzy skrzynie, a dostaniemy kolejny cel.
Musimy zniszczyć wszystkie urządzenia alarmowe. Wyglądają jak przerośnięte budziki... zresztą są zaznaczone na mapie. Kiedy położysz kres wszystkim czterem, na mapie pojawi się w losowym miejscu grupka bohaterów, która będzie usiłować zreperować alarmy. Oczywiście nie możesz do tego dopuścić. Zabij ich.
Następnie będziesz musiał zabić trzech posłańców, którzy zaczną przemierzać katakumby.
Kiedy się z nimi uporasz Oscar wyda z siebie dźwięk zachwytu i poleci stworzyć w kuźni dwa przedmioty (monety i sztylet), które dostarczone w odpowiednie miejsce z pewnością spowodują zakulisową wojnę pomiędzy szlachetnymi panami. Wykonanie rajdu w to miejsce zakończy misję.
Zadanie dodatkowe: An Unrefundable Loan
Nasz doradca zauważył aktywność pewnego bogacza który usiłuje wysłać swoje dobra w pobliże naszej siedziby.
Zadanie jest praktycznie niewyczerpanym (choć dość skąpym) źródłem pieniędzy, aby je ukończyć w 100% musisz wykonać mnóstwo rajdów (zapewne wcześniej przestaniesz je wykonywać lub ukończysz misję - ja robiłem je przez całą misję i miałem tylko 30%).
Zadanie dodatkowe: Master of the Minions
W pewnym momencie na początku rozgrywki w naszym lochu pojawi się kilka wrogich nam chochlików. Sam Baal powinien sobie z nimi łatwo poradzić.
Dopiero któraś grupka z kolei będzie posiadać informację gdzie musisz się udać by zaprzestać rajdów na twoją posesję. Wyślij w zaznaczone miejsce bardzo silny oddział (wyposażony w lepszą broń i pancerz).
Kiedy twój oddział wróci dowiesz się, że tym, który nasyła na ciebie wrogie ci miniony jest... Malister Crueely.
Nie, nie powrócił z zaświatów (przecież byś wiedział) tylko zdołał jakoś przeżyć twój zamach z pierwszej misji. Oscar zarzeka się, że go złapie. Prędzej czy później.
Zadanie dodatkowe: Incoming Heroes
To właściwie nie jest zadanie (nie pojawia się w końcowych statystykach).
Polega na powstrzymaniu fali bohaterów która wleje się prze główne wejście do twojego lochu.
Jeśli masz tylko trzy oddziały może być krucho - wyszkól wiele dodatkowych jednostek by powstrzymać wrogów. Jeśli masz cztery wyszkolone oddziały - nie ma obaw. Wraz z Baalem powinny wystarczyć.
Bohaterów będzie 3-4 oddziały.