Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Impire - poradnik do gry

Impire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Communications Meltdown | Rozdział IV - The Lord of the Kings (wariant A) poradnik Impire

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Communications Meltdown

Większość z wrogów w naszym lochu to bohaterowie - użyj ich do szkolenia pomagierów lub w Extraktorze.

Zadanie główne: The Council of the Cities

Mamy znaleźć trochę materiału by móc potem wygrywać jednych hrabiów przeciwko drugim. Oscar nie zgadza się na zabicie ani jednego z nich pomimo usilnych próśb Baala.

Pierwszym celem jest eksploracja katakumb pod miejscem gdzie parowie obradują. Zabijemy kilku rycerzy i otworzymy dwie - trzy skrzynie, a dostaniemy kolejny cel.

Musimy zniszczyć wszystkie urządzenia alarmowe - Communications Meltdown | Rozdział IV - The Lord of the Kings (wariant A) - Impire - poradnik do gry

Musimy zniszczyć wszystkie urządzenia alarmowe. Wyglądają jak przerośnięte budziki... zresztą są zaznaczone na mapie. Kiedy położysz kres wszystkim czterem, na mapie pojawi się w losowym miejscu grupka bohaterów, która będzie usiłować zreperować alarmy. Oczywiście nie możesz do tego dopuścić. Zabij ich.

Następnie będziesz musiał zabić trzech posłańców, którzy zaczną przemierzać katakumby.

Kiedy się z nimi uporasz Oscar wyda z siebie dźwięk zachwytu i poleci stworzyć w kuźni dwa przedmioty (monety i sztylet), które dostarczone w odpowiednie miejsce z pewnością spowodują zakulisową wojnę pomiędzy szlachetnymi panami - Communications Meltdown | Rozdział IV - The Lord of the Kings (wariant A) - Impire - poradnik do gry

Kiedy się z nimi uporasz Oscar wyda z siebie dźwięk zachwytu i poleci stworzyć w kuźni dwa przedmioty (monety i sztylet), które dostarczone w odpowiednie miejsce z pewnością spowodują zakulisową wojnę pomiędzy szlachetnymi panami. Wykonanie rajdu w to miejsce zakończy misję.

Zadanie dodatkowe: An Unrefundable Loan

Nasz doradca zauważył aktywność pewnego bogacza który usiłuje wysłać swoje dobra w pobliże naszej siedziby.

Zadanie jest praktycznie niewyczerpanym (choć dość skąpym) źródłem pieniędzy, aby je ukończyć w 100% musisz wykonać mnóstwo rajdów (zapewne wcześniej przestaniesz je wykonywać lub ukończysz misję - ja robiłem je przez całą misję i miałem tylko 30%).

Zadanie dodatkowe: Master of the Minions

W pewnym momencie na początku rozgrywki w naszym lochu pojawi się kilka wrogich nam chochlików. Sam Baal powinien sobie z nimi łatwo poradzić.

Dopiero któraś grupka z kolei będzie posiadać informację gdzie musisz się udać by zaprzestać rajdów na twoją posesję. Wyślij w zaznaczone miejsce bardzo silny oddział (wyposażony w lepszą broń i pancerz).

Kiedy twój oddział wróci dowiesz się, że tym, który nasyła na ciebie wrogie ci miniony jest... Malister Crueely.

Nie, nie powrócił z zaświatów (przecież byś wiedział) tylko zdołał jakoś przeżyć twój zamach z pierwszej misji. Oscar zarzeka się, że go złapie. Prędzej czy później.

Zadanie dodatkowe: Incoming Heroes

To właściwie nie jest zadanie (nie pojawia się w końcowych statystykach).

Polega na powstrzymaniu fali bohaterów która wleje się prze główne wejście do twojego lochu.

Jeśli masz tylko trzy oddziały może być krucho - wyszkól wiele dodatkowych jednostek by powstrzymać wrogów. Jeśli masz cztery wyszkolone oddziały - nie ma obaw. Wraz z Baalem powinny wystarczyć.

Bohaterów będzie 3-4 oddziały.