Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Impire - poradnik do gry

Impire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Arriving North of Hell | Rozdział I - The Dark Arising | Impire poradnik Impire

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Arriving North of Hell

Przed każdą misją poświęć trochę czasu na dobrze przygotowanie się do jej wykonania. Czyli wykonuj sporo rajdów po materiały i złoto abyś miał świetnie wyposażoną armię zanim zderzysz się z rzeczywistością misji.

Ta misja to przede wszystkim samouczek. Pokazuje jak zarządzać naszym podziemnym królestwem. Poszczególne opcje są udostępniane z postępem w grze.

Zadanie główne: Slay Malister Crueely

Nasz doradca nie lubi swojego kumpla z roku na demonologii. Życzy sobie żebyśmy go zgładzili.

To główny wątek w tej misji. Rozwija się w poszczególne etapy samouczka:

  • Przywołaj dwóch Robotników (Worker)
  • Napraw Grzybiarnię i Skład
  • Zabij Piorunem Berserka w drugim pomieszczeniu
  • Wybuduj Żłobek (Nursery) i przywołaj dwóch Berserków i stwórz z nich oddział
  • Przekop się do kolejnych pomieszczeń i aktywuj Baalem dźwignię
  • Zabij Zwiadowcę (Scout) i przywołaj jednego w Żłobku
  • Aktywuj kolejną dźwignię i zabij Kapłana (Priest) (Kapłan wśród demonów!) oraz przywołaj go

Warto tworzyć oddziały w taki sposób by wśród czterech jednostek zawsze znajdował się Kapłan. Nasze jednostki nie grzeszą intelektem, więc taki wolny Kapłan nie będzie wiedział, że ma leczyć jednostki w pobliżu.

Aktywuj kolejną dźwignię i zabij tym razem cztery jednostki. Warto przed lub podczas tej walki potraktować Zwiadowcę Piorunem - zginie od razu. Dodatkowo powinniśmy mieć pełny oddział - trzech Berserków i jeden Kapłan. Po zwycięskiej walce dostaniesz zawartość skrzyni: 25 Złota (Treasure) i zaklęcie Teleportacji.

Także wtedy dowiesz się, że przeciwniki nasłał na ciebie szlachetnych bohaterów. Jak będziesz miał dwa oddziały (możesz już utworzyć drugi) to bez problemu powinieneś sobie poradzić z nadchodzącym dobrem.

Następnie przejdź przez drzwi w sali ze skarbem, które twój doradca zdołał odblokować. Za nimi zabijesz kolejne cztery jednostki. Po spenetrowaniu pomieszczenia okaże się, że brakuje klucza do drzwi.

Uaktywni się opcja Rajdów na powierzchnię - Arriving North of Hell | Rozdział I - The Dark Arising | Impire - Impire - poradnik do gry

Uaktywni się opcja Rajdów na powierzchnię. Musisz znaleźć znaczek postaci książki na żółtym tle - wyślij jeden z oddziałów. Po kilku minutach wróci i odblokuje dalszą część lochu. Teraz musisz wybudować Kuchnię, która pozwala na podniesienie poziomu agresji naszych oddziałów.

Dalej w lochu Crueely'ego znajduje się tylko jedna grupa potworków.

Ostatnim etapem jest zabicie Władcy (Overlord) co może być dość problematyczne, jeśli nie zna się jego metody działania.

Należy zaatakować go jednym oddziałem (najlepiej najedzonym) a drugim niszczyć stoły z jedzeniem - Arriving North of Hell | Rozdział I - The Dark Arising | Impire - Impire - poradnik do gry

Należy zaatakować go jednym oddziałem (najlepiej najedzonym) a drugim niszczyć stoły z jedzeniem. Władca, gdy jego życie spadnie do połowy, podchodzi bowiem do takiego stołu i regeneruje się. Po jego zabiciu wykonamy misję i dostaniemy runę.

Zadanie dodatkowe: Ballet Academy

Zadanie jest banalnie proste - Arriving North of Hell | Rozdział I - The Dark Arising | Impire - Impire - poradnik do gry

Zadanie jest banalnie proste. Wystarczy poszukać na mapie świata miejsca z baletkami na fioletowym tle. Wykonaj Rajd w to miejsce a zaliczysz zadanie.