Breaking the Law-Man | Rozdział IV - The Lord of the Kings (wariant B) | Impire poradnik Impire
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Breaking the Law-Man
Zadanie główne: Gain entrance
Velvet chce się dostać do tunelu prowadzącego do zamku, w którym w końcu będzie Zabić Suwerena za wszystkie jego przewinienia.
Pierwszym elementem tej układanki jest wykonanie rajdu i porwanie jednej z sióstr Krypty. Kiedy tego dokonasz to owa dama zarzeknie się, że nic nam nie powie.
Kiedy Velvet zaprosi ją do swoich komnat na szybie "klapsy" szybko rozplącze jej język i dowiesz się co zrobić by otworzyć tajne przejście ewakuacyjne.
Po pierwsze musisz pozbyć się bohaterów z jego pobliża i zniszczyć krzaki zasłaniające wejście.
Kiedy się uporasz z zielskiem musisz uruchomić trzy kapliczki rozrzucone po całym terenie. Kiedy uruchomisz ostatnią z nich przed każdą pojawi się duch, którego trzeba ubić.
Aby otworzyć wejście wszystkie trzy duchy muszą w tym samym czasie być martwe. Jest to dość wymagające gdyż to twardzi przeciwnicy, a odradzają się w ciągu kilkunastu - kilkudziesięciu sekund. Najlepiej wziąć i zostawić koło każdej kapliczki po dwa oddziały i uruchomić ostatnią - wtedy szybko pozbędziesz się wszystkich trzech naraz.
Kiedy doprowadzisz do tego, że wszystkie będą martwe to skończysz misję.
Zadanie dodatkowe: Wanted Posters
Malister Crueely znowu zacznie na nas nasyłać swoich pomagierów. Są teraz silniejsi, mogą więc narobić większych szkód w naszych oddziałach.
Jako, że teraz żaden z nich nie przyniesie ci teraz informacji o swojej bazie, Velvet stwierdził, że najlepiej jest zwalczać zło złem - naślij na nich bohaterów z całej Ardanii! Aby tego dokonać musisz w Kuźni stworzyć pięć plakatów z podobizną Malistera i rozwiesić je podczas rajdów.
Rajdy są różne - jedne są bardzo proste, w innych z kolei czają się bardzo mocni bohaterowie.
Wykonaj pięć rajdów a nieproszone chochliki nie będą cię już nachodziły.