Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Impire - poradnik do gry

Impire - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Breaking the Law-Man | Rozdział IV - The Lord of the Kings (wariant B) | Impire poradnik Impire

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Breaking the Law-Man

Zadanie główne: Gain entrance

Velvet chce się dostać do tunelu prowadzącego do zamku, w którym w końcu będzie Zabić Suwerena za wszystkie jego przewinienia.

Pierwszym elementem tej układanki jest wykonanie rajdu i porwanie jednej z sióstr Krypty. Kiedy tego dokonasz to owa dama zarzeknie się, że nic nam nie powie.

Kiedy Velvet zaprosi ją do swoich komnat na szybie "klapsy" szybko rozplącze jej język i dowiesz się co zrobić by otworzyć tajne przejście ewakuacyjne.

Po pierwsze musisz pozbyć się bohaterów z jego pobliża i zniszczyć krzaki zasłaniające wejście - Breaking the Law-Man | Rozdział IV - The Lord of the Kings (wariant B) | Impire - Impire - poradnik do gry

Po pierwsze musisz pozbyć się bohaterów z jego pobliża i zniszczyć krzaki zasłaniające wejście.

Kiedy się uporasz z zielskiem musisz uruchomić trzy kapliczki rozrzucone po całym terenie - Breaking the Law-Man | Rozdział IV - The Lord of the Kings (wariant B) | Impire - Impire - poradnik do gry

Kiedy się uporasz z zielskiem musisz uruchomić trzy kapliczki rozrzucone po całym terenie. Kiedy uruchomisz ostatnią z nich przed każdą pojawi się duch, którego trzeba ubić.

Aby otworzyć wejście wszystkie trzy duchy muszą w tym samym czasie być martwe. Jest to dość wymagające gdyż to twardzi przeciwnicy, a odradzają się w ciągu kilkunastu - kilkudziesięciu sekund. Najlepiej wziąć i zostawić koło każdej kapliczki po dwa oddziały i uruchomić ostatnią - wtedy szybko pozbędziesz się wszystkich trzech naraz.

Kiedy doprowadzisz do tego, że wszystkie będą martwe to skończysz misję.

Zadanie dodatkowe: Wanted Posters

Malister Crueely znowu zacznie na nas nasyłać swoich pomagierów. Są teraz silniejsi, mogą więc narobić większych szkód w naszych oddziałach.

Jako, że teraz żaden z nich nie przyniesie ci teraz informacji o swojej bazie, Velvet stwierdził, że najlepiej jest zwalczać zło złem - naślij na nich bohaterów z całej Ardanii! Aby tego dokonać musisz w Kuźni stworzyć pięć plakatów z podobizną Malistera i rozwiesić je podczas rajdów.

Rajdy są różne - jedne są bardzo proste, w innych z kolei czają się bardzo mocni bohaterowie.

Wykonaj pięć rajdów a nieproszone chochliki nie będą cię już nachodziły.