For Honor: Tryb Dominacji
Aktualizacja:
1. Tryb Dominacji kładzie duży nacisk na współpracę graczy - nie liczy się tutaj wskaźnik zabójstw, gdyż w małym stopniu przekłada się na ilość zdobywanych punktów. Znacznie ważniejsza jest koordynacja działań z sojusznikami, kontrolowanie mapy i przejmowanie punktów i przeciwdziałanie wrogim akcjom.
2. Tryb Dominacji opiera się o punkty. Każda drużyna ma za zadanie zdobycie 1,000 punktów, a gdy tak się stanie, przeciwna drużyna będzie miała zablokowaną możliwość odradzania się po śmierci. Wystarczy wtedy wybić wszystkich wrogów, nie pozwalając sojusznikom ich wskrzesić, a starcie dobiegnie końca. Pamiętaj jednak, iż gdy wrogowie zbiją punkty twojej drużyny poniżej 1,000, odzyskają możliwość automatycznego odrodzenia.
3. Głównym źródłem punktów w tym trybie są punkty kontrolne ustawione w kluczowych miejscach mapy. Punkty A i C ulokowane są zawsze na obrzeżach mapy, podczas gdy B znajduje się w centralnym punkcie. Przejęcie ich da twojej drużynie stały przypływ punktów na sekundę.
4. Przejęte punkty można także "wzmocnić". Wystarczy, że przy takim punkcie znajdzie się przynajmniej jeden gracz z kontrolującej punkt drużyny, a zostanie on wzmocniony. Dzięki temu punkt kontrolny generował będzie więcej punktów dla drużyny, sprawiając, iż opłaca się bronić je przed odbiciem przez przeciwnika. Wzmocnić można punkty A i C, B niestety już nie.
5. Zabijanie żołnierzy z przeciwnej drużyny także daje punkty. Każdy powalony przez twoją drużynę żołnierz da wam 1 punkt.
6. Zabijanie innych graczy nagradza twoją drużynę 5 punktami. Dodatkowo, każde kolejne zabójstwo dokonane przez gracza, który nie zostanie zabity przez drużynę przeciwną, daje kolejny dodatkowy punkt. Wygląda to tak: drugie zabicie daje 6 punktów, trzecie 7, czwarte 8 i tak dalej. Efekt ten zostaje zresetowany po śmierci gracza i przerwaniu jego serii zabójstw.
7. Przejęcie punktu kontrolnego także wiąże się z określoną ilością punktów. Zajęcie punktu da twojej drużynie 100 punktów, utrata (odbicie przez wroga) z kolei zabierze te punkty i da je drużynie przeciwnej.
8. Zabijanie graczy z przeciwnej drużyny nie wiąże się jedynie z uzyskaniem punktów. Co prawda 5 punktów za zabicie wydaje się niewielką premią, jednak każdy powalony gracz zostaje wyłączony z gry na kilkanaście sekund.

9. Nie warto tracić czasu i biegać bez sensu za jakimś graczem, nawet wtedy, gdy posiada on niewielką ilość punktów zdrowia i "jest na raz". Uganiając się za takim przeciwnikiem, szczególnie gdy robi to kilku twoich sojuszników, sprawia, iż inni gracze z przeciwnej drużyny mogą w tym momencie przejąć punkt kontrolny, czy wybić dużą ilość żołnierzy z twojego obozu.
10. W trybie Dominacji korzystać możesz ze zdolności specjalnych twojej postaci. Ustawić je można przed samym starciem, lecz są one z początku zablokowane. Odblokowują się wraz z twoimi osiągnięciami - zabijanie wrogich żołnierzy i graczy, przejmowanie punktów. Niektóre zdolności, jak na przykład wezwanie ostrzału z katapulty, potrafią ostro namieszać na polu walki, zabijając kilku graczy na raz, czy oczyszczając punkt kontrolny z wrogich żołnierzy.
11. Pamiętaj, by dobierać zdolności do roli, którą chcesz spełniać w drużynie. Jeśli skupiasz się na kontrolowaniu centralnego punktu (B), warto wziąć zdolności wspomagające znajdujących się tam żołnierzy, czy pozwalające na zadawanie obrażeń na dużym obszarze. Jeśli z kolei skupiasz się na przemieszczaniu się po mapie, przejmowaniu punktów A i/lub C i walce z innymi graczami, wybierz takie zdolności, które pozwolą ci skutecznie walczyć z wrogimi czempionami, czy szybciej przejmować punkty kontrolne.
12. Czekając na odrodzenie warto rozejrzeć się po mapie. Dzięki temu będziesz w stanie dojrzeć przeciwnika zmierzającego w stronę danego punktu i zasygnalizować to swojej drużynie.
Komentarze czytelników
Jeśli pytasz o aktualizację poradnika, to cóż, zainteresowanie tą pozycją jest na tyle małe, że obecnie nie planujemy rozwijać poradnika. :(
Jaką trzeba mieć reputacje aby wpadały przedmioty na złoto?
clanpolisheaglesforhonor.pl.tl
Zapraszam do klanu
Kiedy warto zacząć ulepszać przedmioty za stan? do 20 levelu to z pewnością nie... ale kiedy optymalnie będzie najlepszy zwrot z ulepszenia:)?
Dodatkowo obok tarczy z levelem (reputacją) jest druga która określa pancerz?
Tak naprawdę to zależy - jeśli chcesz szybko zyskać jakieś tam korzyści, ulepszać można od praktycznie samego początku. Jeśli chcesz z kolei nie tracić bezsensownie stali, lepiej poczekać, aż wbijesz 3 poziom reputacji, bo wtedy za mecze masz szanse dostać już "najlepsze możliwe" przedmioty - to znaczy, wbicie wyższego poziomu reputacji nie zwiększy już "jakości" wyrzucanych przedmiotów. Warto więc poczekać do wbicia 3 poziomu reputacji i dopiero wtedy ulepszać interesujące nas przedmioty, jak i otwierać skrzynki z przedmiotami.
Co do "drugiej tarczy określającej pancerz" - jeśli dobrze cię zrozumiałem, to jest to po prostu sumaryczna wartość twoich przedmiotów, tj. poziomy przedmiotów, które masz założone na postaci.
Dziś pojawią się kolejne rozdziały opisu przejścia, wraz z przedmiotami kolekcjonerskimi. Najpóźniej jutro będzie też opis ostatniej, 12 klasy postaci - Walkirii. Do końca tygodnia planujemy zamknąć opis przejścia, a potem pojawią się dodatkowe rozdziały opisujące tryby wieloosobowe.
Jeśli ktoś ma z czymś problemy, niech da znać w komentarzu - odpiszę i w razie potrzeby zrobię odpowiedzi rozdział w poradniku.
Polecam grać jako Shugoki na początku, a nawet na stałe. Najłatwiej nauczyć się podstaw gry i kombosów, złapać czucie i zachowania bohaterów w walce. Ja zacząłem od Berserkera, nie żałuję, ale od kiedy pograłem więcej Shugokim to moje umiejętności na Berserku wzrosły.
jak się zdobywa punkty reputacji? i od czego są uwarunkowane?
Punkty reputacji zdobywa się po to, by odblokowywać kolejne zdolności, które ustawiło się przed meczem - przedstawia to pasek postępu w lewym dolnym rogu ekranu. By odblokować 1 zdolność, trzeba go nabić do pełna - wtedy jest resetowany i nabija się kolejny, który odblokuje 2, 3 i 4.
Punkty reputacji zdobywa się w gruncie rzeczy za wszystko - zabijanie żołnierzy wroga (ci co się klepią przy punktach kontrolnych), zabijanie wrogich bohaterów (i egzekucje na nich), przejmowanie punktów kontrolnych czy wskrzeszanie sojuszników. Każdy "typ" bohatera ma też premię do zdobywania tych punktów z konkretnych źródeł:
- Weteran (Vanguard) - przejmowanie punktów kontrolnych, zabijanie żołnierzy i wskrzeszanie sojuszników.
- Skrytobójca (Assassin) - zabijanie wrogich bohaterów, serie zabójstw
Kolos (Heavy) - obrona i wzmacnianie punktów kontrolnych, asysty przy zabójstwach
Hybrydy - balans pomiędzy wszystkimi "źródłami"
W poradniku pojawi się rozdział tłumaczący ten aspekt.
"dokonaj 50 Honorowych zabójstw" czyli jakich? Nie chodzi tu o egzekucje czyli jakie to są? W ramach gry oczywiście.
Informacja o tym pojawi się co prawda w poradniku, ale mogę już teraz wyjaśnić. Honorowe zabójstwa to takie, których dokonujesz w walce 1 na 1 z wrogiem, jedynie przy pomocy broni. Nie można przeciwnika wkopać w kolce/ogień/przepaść, nie można się z nim bić 2 na 1, ani nie można walczyć z wrogiem, gdy już został raniony przez innego gracza - w takim wypadku zabójstwo nie będzie uznane jako "honorowe".
dskobel nie mam bladego pojęcia jak ci pomóc - obstawiam, że chodzi o emulator pada z Xboxa pod PC, tak? Czy chodzi ci o pada do Xboxa?
Tzn pad z xboxa pidpiety do pc. Talenty odpala sie lewym pokrętłem.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
