Rozdział 2.1 - Najechać Najeźdźców | Opis przejścia For Honor poradnik For Honor
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Pierwsza misja kampanii Wikingów. Rozpoczyna się od wyboru wyglądu bohatera - wpływa to także na płeć, gdyż 2, 4 i 6 kostium pozwala grać żeńską wersją danej klasy. Po wszystkim zostaniesz przeniesiony na pole walki, gdzie twoim celem będzie ograbienie wioski wikingów. Podczas misji sterować będziesz postacią klasy Drengr (Raider).
Przedmioty kolekcjonerskie:
- Opowieści: 8
- Elementy zniszczalne: 3
Uwaga - szczegółowe informacje dotyczące przedmiotów kolekcjonerskich ("znajdziek") znajdziesz w oddzielnym rozdziale tego poradnika.
Misja rozpoczyna się krótkim wprowadzeniem, po którym zyskasz wreszcie kontrolę nad postacią. Twoim pierwszym celem będzie spalenie bramy. Przebij się przez pierwszą partię wrogów, podejdź nieco do przodu i odbij w lewo - gdy tylko tam skręcisz, otrzymasz informacje o sposobie zaprószania ognia. Podejdź jeszcze nieznacznie do przodu i zeskanuj wybrzeże, by aktywować pierwszą Opowieść. Zawróć i skieruj się w stronę oznaczonej przez grę bramy - musisz ją spalić przy pomocy jednego z leżących w okolicy przedmiotów (Fire Flask). Zbierz przedmiot, aktywuj go i wskaż cel, by po paru sekundach odblokować sobie dalsze przejście. Pamiętaj też, iż możesz podpalać budynki, z których wybiegają wrogowie - sprawi to, iż przestaną oni otrzymywać posiłki z tych budowli.
Gdy przejdziesz przez spalona bramę, skieruj się do znacznika ustawionego na prawo i wejdź w interakcję ze stojącą tam beczką. Kontynuuj teraz marsz w stronę znacznika, podpal pierwszą napotkaną na drodze wieżę, by wrogowie przestali prowadzić z jej szczytu ostrzał. Podejdź kawałek do przodu i na rozwidleniu skręć w prawo - przed tobą będzie miejsce do zeskanowania i aktywowania drugiej Opowieści.
Zawróć i skieruj się w stronę pobliskiego znacznika. Splądruj beczkę z jedzeniem, wchodząc z nią w interakcję, a następnie zniszcz znajdujące się na prawo urny, by zyskać pierwszy element zniszczalny. Skieruj się teraz na zachód, by dotrzeć do kolejnego znacznika - zlikwiduj znajdujących się tam wrogów, zeskanuj budynek na lewo od znacznika, by zyskać trzecią Opowieść, a następnie wejdź w interakcję z beczką z jedzeniem, by ją splądrować.
Udaj się teraz na północ, wbiegając pod górkę, a po lewej stronie znajdziesz kolejne urny z elementem zniszczalnym. Kontynuuj marsz na północ i zeskanuj budynek znajdujący się przy schodach prowadzących wyżej, by odblokować kolejną Opowieść - na szczycie budynku znajdują się ogromne beczki, przez co łatwo jest go odnaleźć. Wbiegnij teraz po schodach na górę, a następnie odwróć się w lewo i spójrz na konstrukcję w oddali - dzięki temu zyskasz piątą Opowieść. Odwróć się o 180 stopni i skieruj się kawałek na wschód - po twojej lewej stronie znajdziesz czerwony monolit, który jest szóstą Opowieścią. Stojąc przy monolicie, skieruj kamerę na północny-wschód - w oddali widać będzie olbrzymi młyn, którego obserwacja aktywuje kolejną Opowieść.
Skieruj się teraz na zachód od monolitu powiązanego z #6 Opowieścią. Wybiegnij po schodach i zeskanuj budynek znajdujący się na wprost - będzie to ostatnia Opowieść. Teraz odwróć się w lewo, gdzie znajdziesz ostatnie urny z elementem zniszczalnym. Teraz możesz udać się (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś) do ostatniej beczki z jedzeniem i ją splądrować. Skieruj się potem w stronę znacznika, by wywołać scenę i walkę z bossem.
Starcie z Ragnarem jest stosunkowo proste - wróg wyprowadza potężne ciosy, jednak jego ataki są w większości przypadków powolne i banalnie proste do odparcia. Staraj się też nie skupiać się za bardzo na defensywie, gdyż wróg lubi korzystać z Przełamania Gardy. Jeśli będziesz mieć problemy z przeciwnikiem, warto:
- Zajrzeć do rozdziału Bohaterowie -> Wikingowie -> Drengr - znajdziesz tam wszelkie informacje dotyczące rozgrywki przy pomocy bohatera, którym właśnie sterujesz.
- Zajrzeć do rozdziału "Jak walczyć z konkretnymi bohaterami?" - > "Jak walczyć z Wikingami?" - tam z kolei znajdują się informacje dotyczące sposobów na pokonania Drengra, czyli wroga, z którym toczysz starcie w tym rozdziale.
Gdy poziom punktów zdrowia wroga spadnie do mniej więcej 5%, rozpocznie się scena przerywnikowa, po której czeka cię etap pościgu. Jest on stosunkowo prosty, jednak trzeba pamiętać o kilku rzeczach. Należy uważać na przeszkody terenowe, które pojawiać będą się na trasie - musisz po prostu przesunąć się na drugą stronę, by uniknąć kolizji. To samo tyczy się wybuchowych bomb, które rzucał będzie wróg - za postacią Ragnara pojawi się czerwona poświata, by po chwili miejsce to stanęło w płomieniach. Ostatnią rzeczą, na którą trzeba uważać, to pojawiający się co chwila wrogowie. Co jakiś czas obok ciebie pojawi się przeciwnik na koniu - by się go pozbyć, ustaw odpowiednio gardę (w lewo, jeśli wróg jest po lewej stronie i w prawo, jeśli po prawej) i wykonaj dowolny atak.
Unikaj kolizji z przeszkodami terenowymi i ogniem Ragnara, a także likwiduj żołnierzy wroga, a po chwili dotrzesz do końca tego etapu, załączy się scena przerywnikowa i rozdział zostanie ukończony.