Dróttin (Warlord) w For Honor Jak grać Dróttinnem w For Honor?
Rozdział ten zawiera dokładny opis bohatera Dróttin (Warlord). Jego silne i słabe strony, listę ataków oraz porady dotyczące walki.
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2019
Dróttin (Warlord) jest odpowiednikiem klasy Pogromca dostępnej dla Rycerzy. To wojownik Wikingów wyposażony w krótki miecz i tarczę. Potrafi przyjąć na siebie niemalże każdy cios, nie otrzymując przy tym żadnych obrażeń. Mimo krótkiego zasięgu ataku, jest w stanie solidnie przywalić, nie dając przeciwnikowi chwili wytchnienia i możliwości kontrataku.
Opis klasy - mocne i słabe strony
Podobnie jak Pogromca, Dróttin dzięki tarczy może blokować niemalże każdy atak (prócz, rzecz jasna, tych, których nie da się zablokować). Nie posiada on, co prawda, Bloku Doskonałego, dostępnego dla wspomnianego woja Rycerzy, jednak zyskuje on na polu mobilności. Jest w stanie przepchać przeciwnika przez spory odcinek pola walk (coś jak rzut Raidera), czy też wyprowadzić potężny atak z wyskoku. Co więcej, posiada on zdolność Perfect Defense - po aktywacji Dróttin obniża nieco swoją pozycję, a przez czas trwania zdolności blokował będzie on automatycznie ataki nadchodzące ze wszystkich stron. Podczas przebywania w Perfect Defense może on także wyprowadzić kilka specjalnych ataków, o których przeczytasz w kolejnym rozdziale tego poradnika.
Mimo, iż jest to klasa wyposażona w tarczę, Dróttin skupia się bardziej na ofensywie niż jego zorientowany wokół defensywy odpowiednik (Conqueror) Rycerzy. Pomagają w tym dwie zdolności specjalne. Pierwsza pozwala mu blokować ataki i wyprowadzać automatyczną kontrę, druga z kolei nadaje mu specjalną właściwości podczas wyprowadzania silnych ataków. Mniej więcej w połowie animacji silnego ataku, Dróttin zyskuje Hyper Armor - zaświeci się on wtedy w charakterystyczny sposób, a jego atak stanie się niemożliwy do zatrzymania. Oznacza to, iż wróg może trafić cię podczas reszty animacji, jednak nie przerwie to ataku - w większości przypadków pozwoli ci to trafić się z przeciwnikiem w tym samym momencie. Biorąc pod uwagę olbrzymią ilość punktów zdrowia tej klasy, z większości tego typu wymian ciosów Dróttin wychodzi zwycięsko.
Największą wadą tej klasy jest jej olbrzymie zapotrzebowanie na wytrzymałość (stamina). Kilka zwykłych ataków, nie wspominając już o tych bardziej wymyślnych jak atak z wyskoku czy szarża z tarczą potrafią opróżnić jego pasek wytrzymałości. Trzeba więc racjonalnie wyprowadzać ataki i cały czas monitorować stan wytrzymałości.
Modyfikatory, zdolności i ataki klasy
Zdolności klasy Dróttin skupiają się w głównej mierze na rozgrywce defensywnej, dając jednak także trochę do popisu dla graczy, którzy lubują się w nękaniu przeciwników. Odpowiednie opanowanie tych umiejętności sprawi, iż starcie z tobą będzie dla każdego gracza katorgą i sprawdzianem ich umiejętności.
Modyfikatory klasy
Klasa Dróttin posiada następujące modyfikatory klasy:
- Renoma (Renown) - zdobywaj więcej punktów sławy do odblokowania talentów w rozgrywce pomagając bohaterom lub ratując ich, a także broniąc celów.
- Superior Block Light Attacks - słabe ciosy posiadają cechę Superior Block podczas wyprowadzania ich, pozwalając tej klasie parować ataki i jednocześnie wyprowadzać kontrę.
- Uninterruptible Heavy Attacks - silne ciosy są niemożliwe do zablokowania po tym, jak przejdą mniej więcej połowę animacji. Nawet, gdy wróg cię wtedy trafi, atak tej postaci i tak zostanie dokończony, przez co wróg także otrzyma obrażenia.
- Full Block Stance - blokuje ataki nadchodzące ze wszystkich stron (postaw). Wymaga wytrzymałości do aktywacji. Kosztuje wytrzymałość w momencie aktywacji i pobiera ją przy każdym zablokowanym ataku.
Zdolności
Dróttin ma dostęp do 12 zdolności, rozłożone są one pomiędzy 4 gniazda (po 3 na każde), a naraz korzystać można jedynie z 4 - po jednym na każde gniazdo. Poniżej znajdziesz tabelę, w której opisane zostały wszystkie zdolności.
Gniazdo | Opis |
1 | Szybkie wskrzeszenie (Speed Revive) - zdolność pasywna. Szybko wskrzeszasz pokonanych członków drużyny. Dostępna od początku. Pęd (Rush) - włącz, aby na krótki czas zwiększyć prędkość ruchu. Wymagany poziom 5. Stos trupów (Body Count) - zdolność pasywna. Zabijanie wrogów przywraca punkty zdrowia i wytrzymałości. Wymagany poziom 7. |
2 | Niedźwiedzie wnyki (Bear Trap) - pułapka, która zadaje obrażenia i zatrzymuje wrogów. Dostępne od początku. Pancernik (Juggernaut) - Mocno zwiększasz odporność na ciosy kosztem prędkości ruchu. Wymagany poziom 9. Thick Skin - zdolność pasywna. Zmniejsza ilość otrzymywanych obrażeń. Wymagany poziom 11. |
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie